انتقاد دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از عدم حمایت مسئولان فرهنگی/ فردا دیر است
کد خبر: 3751837
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

انتقاد دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از عدم حمایت مسئولان فرهنگی/ فردا دیر است

گروه فرهنگی ـ محمد حسین اسلامی از عدم حمایت مسئولان فرهنگی استان فارس از فعالیت‌های جبهه مردمی عفاف و حجاب انتقاد كرد.

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با انتقاد از عدم حمایت مسئولان فرهنگی این استان از این جبهه گفت: امروز اهمیت حجاب در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
وی افزود: موضوع حجاب آنقدر ارزش و اهمیت دارد که امروز نوک پیکان عملیات دشمنان بیرونی و عمال آ‌ن‌ها در داخل مورد هجمه قرار گرفته است لذا باید در این شرایط افراد دلسوز و متعهد با اخلاص و ایثارگری به میدان بیایند و در این عرصه حضوری فعال داشته باشند.
اسلامی با تأكید بر اینكه باید بتوانیم مطالبه جدی از مسئولان استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشیم، گفت: متأسفانه این مسئله در جامعه مورد غفلت واقع شده است و تنها سالی یك بار و آن هم در هفته عفاف و حجاب یكسری مباحث در این رابطه مطرح می‌شود.
دبیر جبهه مردم عفاف و حجاب استان فارس اظهار كرد: این جبهه از همه كسانی كه توانایی لازم را در اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب دارند و می‌توانند ما را در انجام رسالت خود یاری رسانند، دعوت به همكاری می‌كند.
وی اظهار كرد: همچنین امروز فریاد یاری به گوش مسئولان و دلسوزان بلند می‌کنیم و این نکته را با صدای رسا می‌گوییم اگر امروز تلاش نکنید فردا دیر است.
انتهای پیام

captcha