تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی برای رفع محرومیت ساکنان روستاهای فاقد برق لرستان
کد خبر: 3750714
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
فولادی خبرداد:

تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی برای رفع محرومیت ساکنان روستاهای فاقد برق لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان گفت: کمیته امداد لرستان به روستاهای فاقد برق استان لرستان خدمات حمایتی ارائه می‌نماید.

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای رفع محرومیت ساکنان روستاهای فاقد برق لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان لرستان، امروز، پنجم مهر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری برابر دستورالعمل مرکز ساکنان روستاهای فاقد برق از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار می‌شوند.
وی با اشاره به شناسایی و نیازسنجی 23 روستای فاقد برق در لرستان، تصریح کرد: این روستاها در مناطق صعب‌العبور بخش زلقی غربی الیگودرز، بخش هفت چشمه کاکاوند، بخش معمولان پلدختر و سپیدشت واقع شدند.
فولادوند با اعلام این‌که 305 خانوار در روستاهای فاقد برق سکونت دارند، اضافه کرد: از مجموع ساکنان در این روستاها 195 خانوار واجد شرایط پرونده حمایتی تشکیل و تا پایان مهرماه از خدمات مستمری و حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان به تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه سال به 23 روستای فاقد برق در مناطق محروم خبر داد و افزود: این اعتبار با نیازسنجی برای برخی زیر ساخت‌ها مانند تهیه تانکر آب، بسته‌های بهداشتی، سبد غذایی، لوازم ضروری منزل مورد نیاز هزینه می‌شود و از شهریورماه تاکنون 800 میلیون تومان در مرحله اول هزینه شده است.
وی به توانمندسازی اقتصادی و اشتغال در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: تخصیص وام‌های قرض‌الحسنه آسان، آموزش، و اسکان مناسب از برنامه‌های آتی این نهاد دانست.

انتهای پیام

captcha