برگزاری ۳ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان
کد خبر: 3750026
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

برگزاری ۳ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان عنوان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

برگزاری ۳ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان

رسول کرمی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس 40 عنوان برنامه در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اجرای نمایش‌های خیابان، برپایی نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس و اجرای نمایش صحنه ای سه برنامه شاخص این ایام است گفت: دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
کرمی اضافه کرد: غبار روبی گلزار شهدا با حضور هنرمندان بسیجی و برگزاری «عصر شعر و خاطره» با موضوع دفاع مقدس و محرم در سطح چند شهرستان استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در سطح کانون‌های بسیج خبر داد و عنوان کرد: در همدان نیز نمایشگاه استاد زنگنه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی پذیرای علاقمندان است.
وی از اجرای نمایش‌های برگزیده جشنواره بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایش پاس دوم به کارگردانی بهنام میرزایی در مجتمع فرهنگی شهید آوینی از اول تا هشتم مهرماه، نمایش‌های خیابانی این زمان و آن زمان به کارگردانی مهدی روزبهانی در ملایر و همدان و سه بی سر به کارگردانی سید مهرداد کاوسی حسینی در همدان از نمایش‌های اجرایی این هفته است.
کرمی اضافه کرد: نقد و بررسی کتاب‌های دفاع مقدس توسط کانون بسیج هنرمندان اسدآباد، حضور هنرمندان بسیجی در اردوهای جهادی بسیج و مناطق حاشیه شهر‌ها به ویژه ملایر، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی در سطح کانون‌های بسیج و برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم دهه اول محرم در شهرستان رزن از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

captcha