فراخوان دومین مسابقه نقاشی «آب و زندگی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3749631
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

فراخوان دومین مسابقه نقاشی «آب و زندگی» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین مسابقه نقاشی آب و زندگی ویژه کوکان و نوجونان در سطح استان خبر داد.

فراخوان دومین مسابقه نقاشی«آب و زندگی» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، نگهدار معادیجو، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین مسابقه نقاشی آب و زندگی ویژه کوکان و نوجونان در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه در راستای برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو و آموزش و پرورش انجام خواهد شد، افزود: سال گذشته بیش از 400 اثر از مدارس شهرهای استان به آبفای استانی ارسال شد که 10 اثر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش کودک این مسابقه شامل موضوعاتی شامل از جمله( چگونه ممکن است آب آلوده شود؟ آب از کجا و چگونه به دست می آید؟ آب آلوده چه ضرری دارد؟ چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟ چکار کنیم که آب هدر نرود؟) است، عنوان کرد: موضوعات بخش نوجوان نیز شامل( در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟ برای اینکه آب‌ها آلوده نشوند چکار باید کرد؟ با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنید؟)هستند.
معادی‌جو در مورد نحوه ارسال آثار نیز گفت: اصل نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده( الصاق فرم شناسنامه به پشت نقاشی در گوشه پایین سمت راست ) و آثار نقاشی دیجیتال نیز به صورت پرینت رنگی به همراه CD حاوی فایل اجرایی ارسال شود.
وی تأکید کرد: آثار باید در بسته بندی تخت و بدون تاخوردگی و یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس باشند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پایان آبان‌ماه مهلت ارسال آثار است، تصریح کرد: دانش‌آموزان و افراد شرکت‌کننده، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی این مسابقه به آدرس یاسوج، انتهای بلوار 45 متری ارم، شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد و دفتر روابط عمومی و آمورش همگانی یا(کد پستی: 57878 - 75917) ارسال کنند.
معادی‌جو یادآور شد: مربیان و اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33341116 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha