ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس تأسی از مکتب عاشورا بود
کد خبر: 3748931
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس تأسی از مکتب عاشورا بود

گروه اجتماعی - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: امام حسین(ع) فرمودند: اگر تمام جهان آشوب شود، در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنم، رزمندگان ما نیز این درس را از مکتب عاشورا گرفته و در مقابل یک دنیا، هشت سال جانانه ایستادگی کردند.

ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس تأسی از مکتب عاشورا بود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، خدامراد سرگزی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان، امروز در آیین رژه نیروهای مسلح که در میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد، گفت: روز 31 شهریور برای نیروهای مسلح روزی فراموش نشدنی و سخت است؛ روزی است که دشمن از آسمان و زمین خاک کشورمان را مورد حمله قرار داد.
وی ادامه داد: در حالی که رژیم بعثی از سوی بیش از 40 کشور جهان حمایت می‌شد، هیچ کشوری ما را حمایت نکرد و این همت و ایمان رزمندگان اسلام و اقوام و قبایل مختلف ایرانی بود که دشمن را از پا درآورد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم بیان کرد: ما هرچه در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم، از شجاعت تا ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود.
وی افزود: امام حسین(ع) فرمودند اگر تمام جهان آشوب شود، در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنم، رزمندگان ما نیز این درس را از مکتب عاشورا گرفته و در مقابل یک دنیا، هشت سال جانانه ایستادگی کردند.
سرگزی با اشاره به مقاومت مردم و تحمل همه رنج‌ها، اظهار کرد: دشمن نمی‌خواست مردم از نیروهای مسلح دفاع کنند، ولی مردم با همه توان، با جان و مال خود، پشتیبان نیروهای مسلح کشورشان بودند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان بیان کرد: مردمی که هشت سال در مقابل هجمه‌های نظامی دشمن مقاومت کردند، امروز نیز با بصیرت و آگاهی، تمامی دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام

captcha