نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در قزوین
کد خبر: 3748833
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد؛

نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در قزوین

گروه سیاست و اقتصاد- هم‌زمان با سراسر کشور نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح استان با برگزاری رژه در قزوین ساعتی قبل برگزار شد.

 نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح استان با برگزاری رژه در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با 31 شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران و آغاز هفته دفاع مقدس و در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مراسمی با حضور مسئولان استان، نیروهای مسلح و مردم ولایت مدار قزوین نمایش شکوه اقتدار و عظمت نیروهای سه‌گانه استان انجام و نیروهای مسلح مستقر در استان از جلوی جایگاه لشگر 16 زرهی رژه رفتند.
در این مراسم آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، حجت‌الاسلام صادقی دادستان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه صاحب‌الامر، نیروی انتظامی و لشگر 16 زرهی، مسئولان استانی و لشگری، خانواده‌های معظم‌ شاهد و ایثارگر، بازنشستگان نیروهای نظامی و انتظامی و ایثارگران استان قزوین و گروه‌های مختلف مردم حضور داشتند.
یگان‌های پیاده و موتوری نیروهای سپاه پاسداران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان، یگان‌های نمونه و رزم نوازان استان قزوین در این مراسم با نشان دادن توانمندی خود و ارائه آخرین تجهیزات نظامی و انتظامی بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و بر ادامه مسیر پرافتخار شهدا تأکید داشتند.
به گزارش ایکنا، ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله عابدینی امام‌جمعه قزوین، زاهدی استاندار قزوین و بهنام پیری جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین با محوریت اقتدار ارتش و نیروهای مسلح نظام از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

captcha