کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» برگزار شد
کد خبر: 3744886
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» برگزار شد

گروه معارف- رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی با حضور ۳۵ نفر برگزار شد.

کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» برگزار شد

حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور حجت الاسلام محمد آکار از اساتید حوزه و دانشگاه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای کارکنان و مربیان برگزار شد.
رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌ها را در حوزه اقامه نماز برگزار می‌کند، تصریح کرد: هر عضو کانون پرورش فکری، یک سفیر و مروج فرهنگ نماز در خانواده است.
کمیلی ادامه داد: آن‌چه اعضا در مراکز فرهنگی هنری در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌آموزند، دریچه‌های نورانی راز و نیاز با خداوند را در دل کودکان و نوجوانان باز می‌کند.
وی اظهار کرد: کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» با هدف ترویج فرهنگ نماز و آشنایی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با شیوه‌های جذب و تشویق کودکان و نوجوانان به اقامه نماز برگزار شد.
رییس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با اشاره به شرکت 35 نفر در این کارگاه، یادآور شد: مربیان در این کارگاه با جایگاه و اهمیت نماز، نمازشناسی از دیدگاه قرآن و ولایت، آداب نماز، نماز جماعت و راهکارهای جذب فرزندان به نماز آشنا شدند.
انتهای پیام

captcha