ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‎شود
کد خبر: 3740950
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‎شود

گروه اجتماعی ـ معاون گردشگری میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان در نمایشگاه بین‎المللی شهر گردشگر خبر داد.

ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‎شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، الماس قبادی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهر گردشگر ـ اقتصاد و سرمایه‎گذاری از چهارم تا هفتم شهریورماه در تهران، اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور فعالان حوزه گردشگری استان و معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری استان در این حوزه است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگی در حوزه گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی شروع شده است، افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این استان، هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه سودآور است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در نمایشگاه بین‌المللی شهر گردشگر، ظرفیت‎های پیدا و نهان یک شهر با هدف جذب گردشگر و ایجاد گردش مالی از صنعت گردشگری و مراسم آئینی و فرهنگ‎های بومی شهر شناسایی می‎شود.
قبادی هدف اصلی این نمایشگاه را ترغیب گردشگران به حضور در شهر مقصد گردشگری از نقاط مختلف کشور و سرمایه‎گذاری در آن شهر عنوان و بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 300 جاذبه گردشگری دارد که ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستند.
وی با اشاره به حضور استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه، عنوان کرد: از فعالان بخش گردشگری استان شامل هتل‌داران، آژانس‌های مسافرتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در حوزه زیرساخت‌های گردشگری اقدامات خوبی در استان انجام شده به گونه‌ای که در سال‌های اخیر هم هتل چهار ستاره و هم پارک آبی در استان کلنگ‌زنی شد.
انتهای پیام

captcha