استان فارس؛ فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری
کد خبر: 3734317
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

استان فارس؛ فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری

گروه اجتماعی ـ‌ مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری اولین تور آشناسازی 6 روزه با حضور 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه کشور عمان در استان فارس خبر داد و تأكید كرد كه این استان فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری است.

استان فارس؛ فرصتی برای تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری با اعلام خبر فوق گفت: 5 ماه پیش، وزیر گردشگری عمان با هدف بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و ظرفیت‌های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت به شیراز سفر کرد.
وی اظهار كرد: در آن سفر سعی شد با بهره‌مندی حداکثری از سفر انجام شده، گام‌های اجرایی موثر در جهت تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان برداشته شود.
امیری بیان كرد: وزیر گردشگری عمان در سفر اسفندماه سال گذشته خود از پروژه‌های مرمتی و جاذبه‌های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان‌های دارای واحد بین‌الملل(IPD) بازدید و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف شرکت كرد.
وی در ادامه این خبر به برگزاری نشست تخصصی ماه گذشته این اداره کل با تعدادی از صاحب نظران گردشگری استان در حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان و بررسی راهکارهای تخصصی نیز اشاره کرد و افزود: تورآشناسازی 6 روزه 17 نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور از نتایج تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی در این نشست است و به منظور بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری استان برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس در خصوص جزئیات سفر این گروه نیز گفت: این تور با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، جامعه هتل‌داران استان، مجموعه توریستی- تفریحی بین‌المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایرعمان اجرایی شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازدید از جاذبه‌های شاخص به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی- معرفی توانمندی‌های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی با فعالان گردشگری استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دستور کار این گروه است.
انتهای پیام

captcha