نخستين کارگاه تخصصی مدیران تشکل‌های قرآنی فارس برگزار شد
کد خبر: 3734249
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
اسلامی:‌

نخستين کارگاه تخصصی مدیران تشکل‌های قرآنی فارس برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس از برگزاری كارگاه آموزشی دو روزه ویژه مدیران این تشكل‌ها خبر داد.

نخستين کارگاه تخصصی مدیران تشکل‌های قرآنی فارس برگزار شد

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های مدغم قرآنی استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری كارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران این تشكل‌ها در فارس خبر داد و گفت: این كارگاه با حضور 140 نفر از مدیران تشكل‌های قرآنی اعم از مؤسسات، خانه‌های قرآنی و همچنین فعالان قرآنی استان فارس در شیراز برگزار شد.
وی با بیان اینكه این كارگاه در روزهای 4 و 5 مردادماه جاری برگزار شد، افزود: مكان برگزاری این كارگاه آموزشی سالن ولایت و شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی انتخاب شده بود.
اسلامی اظهار كرد:‌ اساتیدی که برای تدریس دوره دعوت شده بودند درموضوعاتی چون مخاطب‌شناسی، شبکه‌سازی درفضای مجازی و مدیریت فرهنگی هوشمند به سخنرانی و ارائه مطالب پرداختند.
مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی فارس گفت: برای این دوره ۲۰ ساعت در 10 کارگاه دو ساعته برنامه‌ریزی شده بود و به‌لطف و یاری خداوند اکثریت مدعوین و حاضران از کارگاه‌ها راضی بودند.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های مدغم قرآنی استان فارس افزود: طبق نظرسنجی اولیه که از شركت‌كنندگان انجام گرفت، بیش از ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان از کلاس‌ها و نحوه برگزاری و محل تشکیل دوره اظهار رضایت داشتند که این امر وظیفه ما را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند و ما را بر آن می‌دارد که دوره‌های آتی را بهتر و منسجم‌تر از پیش برگزار كنیم.
اسلامی اظهار كرد: درآینده ای نزدیک دومین کارگاه تخصصی مدیران با موضوعات نو و رویکردی کاربردی در مرکز استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha