اعزام 3600 زائر از استان فارس به سرزمین وحی/ 15 مردادماه؛ زمان آغاز اعزام‌ها
کد خبر: 3733974
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
زینلی خبر داد:

اعزام 3600 زائر از استان فارس به سرزمین وحی/ 15 مردادماه؛ زمان آغاز اعزام‌ها

گروه اجتماعی ـ مدیر حج و زیارت استان فارس از اعزام 3 هزار و 630 زائر بیت‌الله‌الحرام از این استان به حج تمتع خبر داد.

اعزام 3600 زائر از استان فارس به سرزمین وحی/ 15 مردادماه؛ زمان آغاز اعزام‌ها

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به آغاز اعزام‌های زائران حج تمتع كشورمان به سرزمین وحی، گفت: 3 هزار و 630 زائر بیت‌الله‌الحرام در قالب 26 كاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
وی زمان آغاز اعزام زائران استان فارس را 15 مردادماه جاری اعلام كرد و افزود: آخرین تاریخ اعزام كاروان‌های استان فارس 22 مردادماه انتخاب شده است.
زینلی با بیان اینكه زائران استان فارس مستقیماً به فرودگاه جده اعزام می‌شوند، افزود: اعزام زائران از مكه مکرمه به سمت مدینه منوره از 10 شهریور و با اقامت 5 شب در مدینه است.
مدیر حج و زیارت استان فارس یادآور شد كه زائران استان فارس نهایتاً روز ششم یعنی 16 شهریور از فرودگاه مدینه به سمت فرودگاه شیراز باز خواهند گشت.
وی از زائران بیت‌الله‌الحرام درخواست كرد كه در ایام سفر حج با شرکت در نمازهای جماعت حرمین شریفین و نیز انس با قرآن و دعا و رفتار کریمانه، عشق و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در دلها جاودان و پایدار كنند.
زینلی همچنین گفت: از زائران درخواست داریم که با رعایت قوانین کشور میزبان، ما را در اجرای حجی آرام و ارائه شایسته خدمات یاری کنند.
مدیر حج و زیارت فارس به زائران بیت‌الله‌الحرام توصیه كرد كه از بازارگردی و اتلاف وقت با ارزش خود در سفر حج اجتناب كرده و سعی کنند استفاده وافی و کافی از این سفر معنوی ببرند.
انتهای پیام

captcha