دوندگان جاده ولايت پيام‌آوران ولايت‌مداری مردم ايران هستند
کد خبر: 3732885
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

دوندگان جاده ولايت پيام‌آوران ولايت‌مداری مردم ايران هستند

گروه اجتماعی - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: دوندگان جاده ولايت پيام‌آوران ولايت‌مداری مردم ايران هستند و اين حركت برای تمامی مردم ايران پيام‌آور صلح و دوستي و توسعه و ترويج فرهنگ ناب رضوی است.

دوندگان جاده ولايت پيام‌آوران ولايت‌مداری مردم ايران هستند
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) کوروش صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، گفت: جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تا سال 93 به صورت استانی برگزار می‌شد. از آن سال به بعد دبیرخانه ملی جشنواره برپا شد و جشنواره در سطح استان‌های کشور برگزار می‌شود. از آن سال وزارت ورزش و جوانان هم در برگزاری این جشنواره کشوری دخیل شد. تمام تلاش ما بر این است که سطح و تأثیرگذاری این جشنواره را ارتقا دهیم.

وی درباره برگزاری جشنواره در سطح بین‌المللی افزود: هنوز مقتضیات این مسئله برآورده نشده است؛ هرچند به دنبال برگزاری آن در سطح کشورهای همجوار بوده و هستیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تقدیر از همه برگزارکنندگان این جشنواره تأکید کرد: خوشبختانه در هر دوره اتفاقات خوبی در قالب این جشنواره بزرگ روی می‌دهد و عنایت دستگاه‌ها و عموم مردم به آن بیشتر می‌شود. بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) نقش محوری در این جشنواره دارد و از زمان مدیریت جدید روند کار با پیگیری بهتری به پیش می‌رود. همچنین شهرداری مشهد مقدس و شهردار این شهر در این جشنواره سهیم هستند و ورود خوبی به آن داشتند. آستان قدس رضوی و رسانه ملی نیز در همه دوره‌ها به نحو شایسته‌ای در پوشش و برگزاری این جشنواره یاری‌رسان مجموعه برگزارکنندگان بودند.

وی درباره نوع همکاری این سازمان با جشنواره بیان کرد: به شخصه همه اهتمام را برای برپایی شایسته این جشنواره صرف می‌کنم و همه امکانات و استعدادهای سازمان ورزش و جوانان استان را برای بهینه برگزار شدن جشنواره رضوی در اختیار گذارده‌ام. امیدوارم با تأکید بر اجرای برنامه‌هایی از این دست پیوست فرهنگی بیشتری برای حوزه تربیت‌بدنی و ورزش به وجود آید.

صبوریان با اشاره به شعار امسال جشنواره که «اسوه اخلاق و گفت‌وگو، امام رضا(ع)» اعلام شده است، گفت: روحانیان و مبلغان دینی همراه با کاروان‌های ورزشی و فرهنگی در تمام کشور حضور دارند و سعی ما بر این است از زبان این بزرگواران فرهنگ گفت‌وگو و تاکید بر اخلاق محوری بیان و نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به حرکت ارزنده تحسین‌برانگیز دوندگان جاده ولایت خاطرنشان کرد: این اقدام شایسته نشان از عشق فراوانان حاضران در این مسیر به امام رضا(ع) دارد و اين حركت برای تمامی مردم ايران پيام‌آور صلح و دوستي و توسعه و ترويج فرهنگ ناب رضوی است و دوندگان جاده ولايت پيام‌آوران ولايت‌مداری مردم ايران هستند.

انتهای پیام

captcha