اعیاد مذهبی موقعیت ویژه‌ای را برای بروز نشاط اجتماعی فراهم می‌كند
کد خبر: 3732709
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
طهماسبی:

اعیاد مذهبی موقعیت ویژه‌ای را برای بروز نشاط اجتماعی فراهم می‌كند

گروه اجتماعی ـ شهردار منطقه 5 شیراز اعتقاد دارد كه اعیاد مذهبی موقعیت ویژه‌ای را برای شکل‌گیری مراسم آیینی و بروز نشاط اجتماعی در جامعه فراهم کرده است.

اعیاد مذهبی موقعیت ویژه‌ای را برای بروز نشاط اجتماعی فراهم می‌كند

به گزارش ایكنا از فارس، مسعود طهماسبی، شهردار منطقه 5 شهرداری شیراز امروز، اول مردادماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه كرامت گفت: اعیاد مذهبی موقعیت ویژه‌ای را برای شکل‌گیری مراسم آیینی و بروز نشاط اجتماعی در جامعه فراهم کرده است که می‌توان از آنها در تعمیق باورهای دینی، نشاط ‌آفرینی مطلوب و تقویت تعامل اجتماعی بهره‌برداری کرد.
وی افزود: دهه كرامت فرصت مناسبی برای تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت(ع) و امامان معصوم بوده و فرصتی است تا زندگی امام رضا(ع)، حضرت احمدبن موسی(ع) و حضرت معصومه (س)، را در بین جوانان و نوجوان تبیین کرده و الگوسازی صحیحی برای این قشر داشته باشیم.
طهماسبی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه به‌مناسبت فرا رسیدن ایام دهه كرامت، مراسم جشنی امشب در بوستان حجاب واقع در خیابان مطلق برگزار خواهد شد، گفت: جشن دهه کرامت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
شهردار منطقه 5 در پایان سخنان خود گفت: این جشن همراه با برنامه‌های هنری، شاد و متنوع با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برگزار می‌شود و از عموم شهروندان دعوت می‌شود جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن دهه کرامت در این مراسم حضور به‌هم رسانند.
انتهای پیام

captcha