مدیریت در شرایط كنونی، همت بالایی می‌طلبد
کد خبر: 3728685
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
تبادار:

مدیریت در شرایط كنونی، همت بالایی می‌طلبد

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه در شرایط كنونی با تنگناهای فراوانی رو‌به‌رو هستیم، تأكید كرد كه مدیریت در این شرایط همت بالایی را طلب می‌کند.

مدیریت در شرایط كنونی، همت بالایی می‌طلبد

به گزارش ایكنا از فارس،‌ اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، ۱۷ تیرماه در جلسه‌ شورای معاونان و مشاوران استانداری فارس با اشاره به دوره‌های مختلف مدیریتی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، گفت: در شرایط کنونی با تنگناهای فراوانی روبه‌رو هستیم لذا مدیریت در این شرایط همت بالایی را طلب می‌کند.
اووی لزوم نقش‌آفرینی بیشتر معاونان، مشاوران و مدیران استانداری در هدایت مجموعه‌های اداری و پیگیری امور مهم استان، بحران آب را از موضوعات اساسی و اولویت‌های مهم برشمرد.
تبادار با تصریح اینکه باید از هر راهکاری برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه در آب استفاده کرد، لزوم توجه به راهکارهای مختلف را مهم ارزیابی و بر آن تاکید کرد.
وی همچنین بر لزوم استقرار و تقویت میزخدمت در استانداری، فرمانداری‌ها و اداره‌ها تأكید و اضافه کرد: باید از این ظرفیت در راستای پاسخگویی آسان و سریع به مردم استفاده شود تا شاهد بلاتکلیفی و سرگردانی مردم در اداره‌ها نباشیم و ارباب رجوع رضایت کامل داشته باشد.
استاندار فارس با بیان اینکه به رغم محدودیت‌های مالی، اقدامات و پروژه‌های بزرگی در فارس اجرایی و دنبال شده است، گفت: در شرایط امروز جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی یکی از اولویت‌های مهم استان است.
وی همچنین با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه در حوزه‌های آب و برق، تاکید کرد که اداره‌های دولتی و مجموعه‌های عمومی غیردولتی باید در استفاده بهینه از انرژی‌ برق و آب پیشقدم و الگو باشند.
انتهای پیام

captcha