برپایی اردوهای قرآنی ویژه برگزیدگان مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا
کد خبر: 3728618
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

برپایی اردوهای قرآنی ویژه برگزیدگان مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی - ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس از برگزاری اردوهای قرآنی ویژه برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان نزاجا در این استان خبر داد.

برپایی اردوهای قرآنی ویژه برگزیدگان مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا/ 25 كارگاه تخصصی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان نزاجا به میزبانی فارس طی روزهای 31 تیرماه تا 2 مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این راستا و به منظور تقویت سطح برگزیدگان و راه‌یافتگان مرحله مقدماتی یگان‌های نزاجا مستقر در فارس، اردوهای قرآنی را همراه با برپایی كارگاه‌های تخصصی برگزار می‌كنیم.
رضایی با یادآوری اینكه این اردوی قرآنی از هفته گذشته آغاز شده و طی سه هفته متوالی ادامه خواهد داشت، گفت: البته هر كدام از این اردوها یك روزه و در روزهای مختلف هفته برگزار می‌شوند و در آن دو كلاس تخصصی آموزش صوت و لحن و تجوید و همچنین كلاس حفظ برپا می‌شوند.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس با تصریح اینكه در این اردوهای قرآنی 25 كارگاه تخصصی برگزار می‌شود، گفت: در این كارگاه‌ها در بخش بانوان وحیده گنبدی به تدریس قواعد صوت و لحن و تجوید و زهرا كسرایی نیز به تدریس حفظ قرآن می‌پردازد.
وی ادامه داد: همچنین در بخش آقایان نیز سعید مسعودی به تدریس صوت و لحن و تجوید و مهدی كشاورز به تدریس حفظ قرآن كریم می‌پردازد.
انتهای پیام

captcha