تقدم رفاقت بر رقابت در ورزش
کد خبر: 3727622
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

تقدم رفاقت بر رقابت در ورزش

گروه اجتماعی ـ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لزوم توجه به اخلاق در عرصه ورزش تأکید کرد و گفت: رفاقت بر رقابت در ورزش ارجحیت دارد.

تقدم رفاقت بر رقابت در ورزش

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر در آئین انتخابات هیئت جانبازان و معلولان لرستان، اظهارکرد: لرستان پرورش‌دهنده قهرمانان جنگ تحمیلی و مهد جانبازانی است که به وجه تمام در دفاع مقدس حضور داشتند.
وی تصریح کرد: جانبازان برای برافراشته کردن پرچم ایران در عرصه ورزش تلاش می‌کنند کمااینکه در ورزش رفاقت بر رقابت ارجحیت دارد.
عزیز‌پور به عملکرد خیره کننده ورزشکاران جانباز و معلول لرستان اشاره کرد و گفت: در مدال‌آوری در میادین پارالمپیک نیز جانبازان و معلولان لرستان حائز رتبه‌های برتر شدند، لذا انتظار جانبازان این است که از جانب فدراسیون جانبازان و معلولان تقویت شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در ورزش جانبازان و معلولان چندین برابر سهم‌مان مدال کسب کردیم، خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان توجه خاصی به ورزش معلولان و جانبازان دارد.
وی با بیان این مطلب که هدف ما این است که ورزش جانبازان و معلولان را توسعه دهیم، خاطرنشان کرد: آن‌چه سهم ورزش و جوانان لرستان در اعزام‌هاست را تا پایان سال ۹۷ به هیئت جانبازان و معلولان تسویه کردیم.
عزیزپور ادامه داد: افرادی که در هیئات ورزشی از جمله هیئت جانبازان و معلولان لرستان مورد توجه بودند حسب تایید رئیس هیئت، کمک هزینه ماهانه‌ای پرداخت می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان هیئت‌های ورزشی استان‌ها را فرزندان فدراسیون‌ها برشمرد و گفت: برای تقویت هیئت جانبازان و معلولان از ظرفیت اسپانسرهای ورزشی بهتر استفاده شود.
وی تصریح کرد: محلی برای اکادمی‌های پرتاب‌ها برای ورزش جانبازان و معلولان لرستان در نظر گرفته شده است.
همچنین، در این مراسم سیدحمید الیاسی با ۱۵ رای به‌عنوان رئیس هیئت جانبازان و معلولان لرستان انتخاب شد.

انتهای پیام

captcha