اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست
کد خبر: 3726857
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
فرماندار تاکستان:

اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار تاکستان گفت: هدف فعالیت کارگروه مشاور بانوان تبیین جایگاه بانوان به‌عنوان نیمی از جامعه بوده و وظیفهٔ اصلی این کارگروه رصد لایه‌های اجتماعی مرتبط با کانون خانواده است.

 اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست

به گزارش ایکنا از قزوین، اولین نشست کارگروه مشاور بانوان فرمانداری شهرستان تاکستان به ریاست سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان و با حضور معاونت سیاسی فرماندار، اعضای کارگروه و مشاور بانوان دستگاه‌های اجرایی و بانوان شورای اسلامی شهر تاکستان برگزار شد.
سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان در این نشست ضمن معرفی سرپرست کارگروه مشاور بانوان فرمانداری با اشاره به جایگاه زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت تأثیرگذار جامعه خطاب به بانوان جلسه اظهار کرد: شما به‌عنوان ارکان اصلی اولین نهاد کانون خانواده با برنامه‌ریزی‌های همه‌جانبه در تمام سطوح و حوزه‌ها می‌توانید مطالبه گر و تبیین‌کننده جایگاه والای بانوان در سطح کشور، استان و شهرستان باشید.
وی افزود: هدف تشکیل کارگروه مشاور بانوان در فرمانداری، شناسایی و جذب تمام بانوانی است که دغدغهٔ توسعهٔ شهرستان دارند که از این بانوان می‌توان به بانوان کارآفرین حمایتگر از تولیدات داخلی و همچنین بانوانی که در پرورش نسل‌های آتی ایران اسلامی صاحب اندیشه و اهداف بلندمدت هستند، اشاره کرد.
طاهرخانی عنوان کرد: وظیفه کارگروه مشاور بانوان این است که با پژوهش و رصد لایه‌های متفاوت اجتماعی و بررسی موضوعات مرتبط با بحث خانواده در حیطه‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت مهارت فرزند پروری و صیانت از کانون خانواده، توانمندسازی معیشتی و برنامه‌ریزی منسجم و کارشناسی شده مؤثر بتوانند یاریگر دولتمردان در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید شوند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان بوده و درواقع اقتصادی است که به قاطبهٔ مردم جمهوری اسلامی این امکان را می‌دهد چه در شرایط تحریم و سایر موقعیت‌ها به خودباوری و شکوفایی برسند.

انتهای پیام

captcha