مشارکت یک هزار نفری جوانان در طرح ملی «رحله ۴»
کد خبر: 3726496
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

مشارکت یک هزار نفری جوانان در طرح ملی «رحله ۴»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از ثبت‌نام یک هزار و ۴۵ نفر از جوانان و نوجوانان کشورمان از ۲۴ استان کشور در طرح ملی «رحله ۴» خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اجرای چهارمین دوره طرح ملی رحله در 18 نقطه كشور خبر داد و گفت: یك هزار و 45 نفر از جوانان و نوجوانان رده سنی 14 تا 22 سال در این دوره مشاركت دارند.

فارس؛ در صدر تعداد داوطلبان
وی با بیان اینكه داوطلبان از 24 استان كشور در این طرح ثبت‌نام كردند‌، گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌ها از استان فارس با 313 نفر، كرمان با 210 نفر و خوزستان با 203 نفر بود.
شاهسونی گفت: همچنین از بین مراكز نیز مركز رودبار واقع در جنوب كرمان با 184 نفر، مركز امامزاده اسماعیل فسا استان فارس با 99 نفر و مركز بروجرد استان لرستان با 87 نفر بیشترین تعداد متقاضیان شركت كننده در این طرح بودند.

آبادان، بیشترین تعداد مركز میزبان طرح را داراست
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور با بیان اینكه متقاضیان از 110 شهر كشور بودند، گفت:‌ در میان شهرها شهرستان آبادان استان خوزستان با 3 مركز بیشترین تعداد مركز مجری طرح ملی رحله 4 است و شهرستان‌های كازرون و داراب با 58 و 57 داوطلب در رده بعدی قرار دارند.
وی، زمان برگزاری مصاحبه تخصصی این طرح را 18 تیرماه جاری اعلام كرد و گفت:‌ متقاضیان در این روز برای مصاحبه باید در مراكزی كه نام‌نویسی كرده‌اند، حضور یابند و شروع دوره هم از 19 تیرماه خواهد بود.
شاهسونی یادآور شد: به یاری خدا شر‌كت‌كنندگان این طرح در طی 53 روز و اوقات فراغت تابستان موفق به حفظ جزء 30 و سوره مباركه بقره خواهند شد.
انتهای پیام

captcha