اولویت دولت برای خدمت به مردم تغذیه و تأمین سلامت است
کد خبر: 3726107
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
قاضی‌زاده‌هاشمی:

اولویت دولت برای خدمت به مردم تغذیه و تأمین سلامت است

گروه اجتماعی ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با تأكید بر اینكه دولت تلاش می‌كند تا به مردم خدمت كند، گفت: تلاش دولت دارای اولویت‌بندی است كه ابتدا تغذیه و سپس تأمین سلامت است.

اولویت دولت برای خدمت به مردم تغذیه و تأمین سلامت است

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی امروز، 7 تیرماه وارد استان فارس شد و برای افتتاح از بیمارستان 10 تختخوابی كامفیروز وارد این شهر شد.
وی در این این آیین با قدردانی از تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بهره‌برداری از این خدمت جدید در کامفیروز، تاکید کرد: باید برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم، تلاش کنیم.
قاضی‌زاده هاشمی افزود: دولت با همه موانعی که ایجاد شده است می‌کوشد تا به مردم خدمت کند و این تلاش‌ها با اولویت‌بندی صورت می‌گیرد که در درجه نخست، تغذیه مردم و سپس تأمین سلامت است.

برای داشتن جامعه سالم، باید سرمایه‌گذاری کرد
محمد مهدی برومندی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز در این آئین، سلامت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه خواند و افزود: برای داشتن جامعه سالم، باید سرمایه‌گذاری کرد.
وی ادامه داد: تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت، بستری را فراهم کرده که توسعه سلامت فراهم شود واین امر، با وجود کاهش درآمدها و تحریم‌ها صورت گرفته است.
برومندی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی هم اکنون در حوزه سلامت استان در حال ساخت است، گفت: منطقه کامفیروز به دلیل گردشگری بودن، نیاز به توسعه خدمات سلامت دارد.
در ادامه این مراسم از هدایت‌الله آثارنسب، امیرعلی اکبری و خانواده مرحوم محمدحسین نظری به پاس اهدای زمین این بیمارستان، تجلیل شد.
بیمارستان محلی ۱۰ تخت خوابی امام رضا(ع) با مساحت ۲۲هزار مترمربع و زیربنای حدود هزار و هشتصد متر مربع، به همراه دو خانه پزشک، به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.
بنا بر این گزارش،برای این بیمارستان ۱۰ تخت خوابی، بخش های آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه، زایشگاه، اورژانس و رادیولوژی پیش بینی شده و به بخش خصوصی با تعرفه دولتی واگذار شده است.
انتهای پیام

captcha