راه‌اندازی مجمع خیران قرآنی در فارس
کد خبر: 3725367
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

راه‌اندازی مجمع خیران قرآنی در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی استان فارس از راه‌اندازی مجمع خیران قرآنی این استان با همت و پیگیری این اتحادیه خبر داد.

راه‌اندازی مجمع خیران قرآنی در فارس/ باید از كارهای قرآنی ریشه‌ای حمایت كنیم

به گزارش ایكنا از فارس، محمد حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس امروز، 4 تیرماه با احمدرضا نداف، رئیس جدید گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و همچنین حجت‌الاسلام امیدی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس دیدار كرد.
در این دیدار اسلامی به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مدنظر این اتحادیه پرداخت و گفت: یكی از مهم‌ترین اهداف ما تشكیل مجمع خیران قرآنی استان فارس است كه تلاش می‌كنیم این مهم را در استان حتماً پیگیری و راه‌اندازی كنیم.

تلاش اتحادیه جهت شفاف‌سازی مالی جهت جذب اعتماد مؤسسات
وی، رویكرد اتحادیه را جذب اعتماد مؤسسات در شفاف‌سازی مسائل مالی برشمرد و گفت: ما برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در دستور كار داریم كه یكی از آن‌ها بازدید از مؤسسات قرآنی در سطح استان است به طوری كه حتی از مؤسسات قرآنی شهرستان‌ها هم بازدید به عمل خواهیم آورد.
اسلامی، تقویت فكری و مدیریتی مدیران مؤسسات قرآنی، همراهی و همدلی كل مؤسسات قرآنی در راستای پیشرفت استان در عرصه فعالیت‌های قرآنی، تقویت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و غیره را از دیگر برنامه‌ها و رویكردهای پیش‌روی این اتحادیه عنوان كرد.

اتحادیه تشكل‌های قرآنی، بازوی اجرای و حامی سیاست‌های قرآنی استان است
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در پایان ضمن تبریك به رئیس گروه جدید قرآن و عترت ارشاد فارس، این اتحادیه را بازوی اجرایی و حامی سیاست‌های قرآنی استان اعلام كرد.

باید از كارهای قرآنی ریشه‌ای حمایت كنیم
احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این دیدار از انجام كارهای ریشه‌ای قرآنی استقبال كرد و گفت: باید برای این كار از برنامه‌‌های كوتاه مدت آغاز كنیم.
وی با اشاره به حمایت‌های مالی این معاونت از مؤسسات قرآنی تأكید كرد كه ما علاوه بر كمك مالی به مؤسسات قرآنی، نیازمند كمك‌های فكری آن‌ها جهت اعتلای فعالیت‌ها و فرهنگ قرآنی در استان هستیم.

توجه به تدبر و تفسیر قرآن؛ حلقه مفقوده فعالیت‌های قرآنی
حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس نیز در این دیدار حلقه مفقوده فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی این استان را توجه به تدبر و تفسیر قرآن معرفی كرد.
انتهای پیام

captcha