فارس بیشترین اراضی موقوفه كشور را دارد/ لزوم فعال‌سازی کارگروه‌های مشترک شهرداری و اوقاف
کد خبر: 3722321
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
موسوی:

فارس بیشترین اراضی موقوفه كشور را دارد/ لزوم فعال‌سازی کارگروه‌های مشترک شهرداری و اوقاف

گروه اجتماعی ـ مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه دو سوم شهر شیراز موقوفه است، گفت: استان فارس دارای بیشترین اراضی موقوفه در كشور است.

استان فارس بیشترین اراضی موقوفه كشور است/ لزوم فعال‌سازی کارگروه‌های مشترک شهرداری و اوقاف

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیر کل اوقاف فارس امروز، 22 خردادماه در دیدار با شهردار شیراز با اشاره به ماهیت ادارات اوقاف و شهرداری شیراز با اشاره به جایگاه ویژه موقوفات فارس در کشور گفت: استان فارس دارای بیشترین اراضی موقوفه در كشور است به نحوی که مدیریت این مجموعه عظیم با 32 اداره و دفتر نمایندگی صورت می‌گیرد.
وی افزود: قریب به دو سوم شهر شیراز موقوفه است و این نشان از روحیه نیک‌اندیشی و خیرخواهی مردم شیراز دارد و واقفان بزرگی چون نمازی، خلیلی، پوستچی و ... شهر شیراز و استان فارس را در بحث سلامت سرآمد استان‌های کشور کرده‌اند.
موسوی در ادامه در خصوص خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات شهری گفت: همکاری و تعامل شهرداری شیراز و اداره‌کل اوقاف فارس همواره با برگزاری کارگروه‌های مشترک وجود داشته است که نتایج آن تسهیل در امور ارباب رجوع و عموم مردم بوده است.
مدیركل اوقاف فارس در این راستا خواستار فعال شدن کارگروه‌های مشترک و نشست‌های تخصصی وقف و امور خیریه در ارتباط با مسائل شهر شیراز در جامعه امروز شد.
انتهای پیام

captcha