حساسیت روز قدس امسال با توجه به خیانت‌های اخیر آمریكا بیشتر از سال‌های قبل بود
کد خبر: 3721044
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
رضایی:

حساسیت روز قدس امسال با توجه به خیانت‌های اخیر آمریكا بیشتر از سال‌های قبل بود

گروه سیاست و اقتصاد ـ ارشد عقیدتی ـ سیاسی آجا در استان‌ فارس تأكید كرد كه امسال با توجه به خیانت‌های آمریكا به جهان اسلام در بحث انتقال سفارتخانه‌اش به بیت‌المقدس و بدعهدی در برجام، حساسیت حضور در راهپیمایی روز قدس بیشتر از سال‌های قبل بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی آجا در استان‌ فارس در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: امسال روز قدس بنا به سفارش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم كل قوا با شكوه‌تر و پر صلابتر از هر سال برگزار شد.
وی افزود: در تمام شهرها و مراكز استان‌های كشورمان بحمد الهی شاهد حضور پرشكوه مردم و اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی عظیم و مهم بودیم.
رضایی اظهار كرد: امسال با توجه به اینكه آمریكای جنایتكار از چند جهت به جهان اسلام ضربه زده است خصوصاً در انتقال سفارتخانه خود به بیت المقدس و همچنین نادیده گرفتن برجام و عبور از آن و زیرپا گذاشتن تعهدات جهانی، لذا حساسیت حضور در این راهپیمایی بیشتر از سال‌های قبل بود.
ارشد عقیدتی ـ سیاسی آجا در استان‌ فارس یادآور شد: مقام معظم رهبری با سفارشی كه در سخنرانی اخیر در سالگرد ارتحال امام داشتند تأكید كردند كه امسال باید مشت محكمی به اسرائیل و آمریكا زده شود و همینطور هم در این راهپیمایی شد.
انتهای پیام

captcha