تشریح برنامه‌های محافل انس با قرآن قاریان بين‌المللی مصری و ایرانی در بقاع متبركه فارس
کد خبر: 3718375
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

تشریح برنامه‌های محافل انس با قرآن قاریان بين‌المللی مصری و ایرانی در بقاع متبركه فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برپایی ۲۱ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری و بین‌المللی کشورمان در سطح بقاع متبرکه استان خبر داد.

تشریح برنامه‌های محافل انس با قرآن قاریان بين‌المللی مصری و ایرانی در بقاع متبركه فارس

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، 7 خردادماه با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه، محافل انس با قرآن کریم در سطح بقاع متبرکه برپا می‌شود، گفت: در روز 11 خرداد مصادف با شانزدهم رمضان در محل آستان مقدس امامزادگان احمدبن موسی شاهچراغ(ع) از ساعت 13 لغایت 14 و در محل امامزاده سیدمحمد(ع) قصردشت از ساعت 18:30 لغایت 20 شب و در مسجد ایرانی واقع در خیابان شوریده شیرازی از ساعت 21:30 لغایت 22:30 شب محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برتر مصری احمد شحات احمد سید برپا می‌شود.
وی افزود: در روز 12 خرداد در محل حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه (ع) از ساعت 18:30 لغایت 20شب و در محل حسینیه کوثر واقع در بلوار میرزای شیرازی از ساعت 13 تا 14 بعدازظهر و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآن با حضور قاری برتر مصری برپا می‌شود.
موسوی با اشاره به اینکه در روز 13 خرداد سه محفل قرآنی با تلاوت قاری مصری برپا می‌شود، افزود: محافل انس با قرآن کریم در شهرستان ممسنی در محل مسجد جامع از ساعت 18:30 لغایت 20 و در محل امامزاده حسین(ع) کازرون از ساعت 21:30 لغایت 22:30 برپا می‌شود و در محل مسجد درمانگاه مطهری واقع در میدان نمازی این محفل معنوی از ساعت 13و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.
مدیركل اوقاف فارس با بیان اینکه در شب‌های قدر با حضور قاری بین‌المللی محافل انس در بقاع برپا می‌شود، گفت: در روز 14 خرداد محفل در محل حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) از ساعت 18:30 و در محل مسجد جامع زرقان از ساعت 21:30 لغایت 22:30 محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی كشورمان، قاسم مقدمی برگزار می‌شود.
وی باتصریح اینکه در محل حرم مطهر حضرت سیدتاج الدین غریب(ع) این محفل معنوی در روز سه‌شنبه، 15 خرداد از ساعت 21:30 برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان بیضاء در محل مسجد ابوالفضل العباس(ع) محفل انس از ساعت 18:30 عصر برپا می‌شود.
موسوی ادامه داد: همچنین در روز چهارشنبه، 16 خرداد ماه در محل زینبیه کوار و در شهرستان میمند در محل مسجد جامع با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار این شهرستان‌ها برپا می‌شود، افزود: در روز 17 خرداد در محل بقعه متبرکه سیدنظام الدین محمود(ع) شاهداعی الی‌الله از ساعت 21:30 با حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی كشورمان آیات آسمانی تلاوت می‌شود.
مدیركل اوقاف فارس گفت: علاوه بر این‌ها در روز 17خرداد یک محفل اسن با قرآن کریم در شهرستان مرودشت در محل مسجد الرسول(ص) از ساعت 18:30 و در محل زندان مرکزی شیراز از ساعت 13 لغایت 14 به همراه اقامه نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآن برپا خواهد شد.
وی با بیان اینکه در روز 18 خرداد سه محفل جزءخوانی با حضور این قاری بین‌المللی برپا می‌شود، افزود: در محل مسجد الغدیر این مراسم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و در محل امامزاده حسین(ع) سعادت شهر از ساعت 18:30 و در محل مسجد امام سجاد(ع) از ساعت 21:30 شب محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
مدیركل اوقاف فارس در پایان گفت: آخرین محفل قرآنی قاری بین‌المللی در فارس، در روز 19 خرداد ماه در محل حرم مطهر حضرت سیدعلاء الدین حسین(ع) محفل انس با قرآن با تلاوت قاری بین المللی قاسم مقدمی از ساعت 18:30 برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha