قدردانی ایکنا از فعالیت‌های قرآنی آیت‌الله ایمانی
کد خبر: 3711619
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

قدردانی ایکنا از فعالیت‌های قرآنی آیت‌الله ایمانی

گروه اجتماعی ــ در پی بستری شدن و استعفای آیت‌الله ایمانی از سمت امام جمعه شیراز و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، خبرگزاری ایكنا ضمن درخواست دعای خیر از آحاد مردم برای سلامتی آیت‌الله‌ایمانی، پیام قدردانی از زحمات ایشان صادر كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی بستری شدن و وخامت حال آیت‌الله اسدالله ایمانی و همچنین استعفای آن عالم ربانی از سمت امام جمعه شیراز و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، خبرگزاری ایكنا طی پیامی از زحمات این عالم ربانی به عنوان نخستین ولی فقیه در كشور كه به عضویت افتخاری ایكنا درآمد، قدردانی کرد و از آحاد ملت مسلمان درخواست دعای خیر برای شفای عاجل آیت‌الله ایمانی دارد.
در این پیام آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
قدردانی از مقام شامخ علما و اندیشمندان بزرگ دین، یكی از مهم‌ترین سفارشاتی است كه در روایات اسلامی و احادیث ائمه معصومین به وفور درباره آن سخن به میان آمده است.
درباره این مقام همین بس كه در دوران غیبت منجی عالم بشریت، علما همواره ضمن طی طریق حق، سعی در روشن كردن راه صحیح دستیابی به كمال و هدایت مردم به سمت صراط مستقیم دارند لذا تكریم از مقام و زحمات آنان یكی از سنت‌های حسنه‌ای است كه در طول تاریخ اسلام وجود داشته و دارد.
این روزها كه آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بستر بیماری به سر می‌برند، مسلماً یكی از مهم‌ترین اموری كه باید بدان توجه داشت، قدردانی از زحمات بی‌شائبه این عالم ربانی چه در عرصه خدمت به مخلوق و چه خدمت به دین است به خصوص اینكه آیت‌الله ایمانی به عنوان یكی از شاگردان آیت الله العظمی مکارم شیرازی و عضو تیم گردآورنده تفسیر نمونه هستند و در شیراز دارای صاحب كرسی ثابت و هفتگی تفسیر قرآن كریم بودند و در دوران خدمتشان در استان فارس، حوزه‌های علمیه فراوانی تحت اشراف ایشان احداث و مشغول به فعالیت هستند.
امام جمعه شیراز را می‌توان به حق یكی از رسانه‌ای‌ترین و مردمی‌ترین نمایندگان ولی فقیه در كشور دانست و گواه این مطلب آن است كه ایشان، نخستین نماینده ولی فقیه در كشور بود كه به تأسی از مقام معظم رهبری در سال 93 به عضویت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) درآمد.
وی بارها و بارها در سخنرانی‌های خود در میان جهادگران دانشگاهی سراسر كشور و استان فارس و یا جشنواره‌های مربوط به این نهاد انقلابی، از خبرگزاری ایكنا به عنوان رسانه طراز انقلاب اسلامی یاد كرده و همه ساله همزمان با سالروز تشكیل جهاد دانشگاهی از خدمات و زحمات این خبرگزاری قدردانی می‌كرد.
اینك كه این عالم ربانی در بستر مریضی و كسالت به سر می‌برند، بر خود واجب می‌دانیم كه ضمن قدردانی از زحمات و عنایات بی‌شائبه این عالم جلیل‌القدر نسبت به تنها رسانه قرآنی جهان اسلام، طلب شفای عاجل و كامل ایشان را از درگاه خداوند منان خواستار شویم.
والسلام علیكم و رحمةالله و بركاته
جمعی از خادمان قرآن كریم در خبرگزاری ایكنا

captcha