جهاد دانشگاهی و ایكنا تمام پتانسیل خود را برای ترویج آموزه‌های دینی به كار می‌گیرد/ تداوم همكاری با بیت‌الاحزان
کد خبر: 3711444
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
بابایی:

جهاد دانشگاهی و ایكنا تمام پتانسیل خود را برای ترویج آموزه‌های دینی به كار می‌گیرد/ تداوم همكاری با بیت‌الاحزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری اینكه بازگشت به آموزه‌های دینی دغدغه جامعه امروز است، تأكید كرد كه این نهاد انقلابی و خبرگزاری ایكنا تمام پتانسیل خود را برای ترویج آموزه‌های دینی به كار می‌گیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی و خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا شعبه فارس امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های ثبت‌نام بزرگترین طرح‌های تخصصی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان كه در محل دفتر حوزه ریاست جهاد دانشگاهی فارس برگزار شد، گفت: مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و فعالیت‌های آن از جمله افتخارات فارس محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری ایكنا و همكاری نزدیك این خبرگزاری با مؤسسات قرآنی به خصوص مؤسسه بیت‌الاحزان به عنوان مؤسسه تخصصی تربیت حافظان قرآن افزود: خبرگزاری ایكنا به‌صورت تخصصی در حوزه پوشش اخبار و فعالیت‌های قرآنی فعالیت می‌كند.

ایكنا نهایت همكاری را با مؤسسات قرآنی دارد
بابایی با یادآوری اینكه اخبار ایكنا به 42 زبان زنده دنیا ترجمه می‌شود، گفت: تمام تلاش خبرگزاری ایكنا این است كه بتواند به بهترین وجه ممكن در عرصه ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت كند و در این راستا هم در سطح ملی و هم در سطح استانی نهایت همكاری را با مؤسسات قرآنی از جمله بیت‌الاحزان دارد.
رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس با تأكید بر اینكه ما حمایت از مؤسسات برتر قرآنی نظیر بیت‌الاحزان را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: با توجه به اینكه مؤسسه بیت‌الاحزان در حوزه قرآن فعالیت شاخص و منحصر به فردی انجام می‌دهد، بنابراین ما نیز توجه ویژه‌ای به این مؤسسه داریم.

بازگشت به آموزه‌های دینی دغدغه امروز جامعه است
وی، بازگشت به آموزه‌های دینی را دغدغه جامعه امروز دانست و افزود: این مسئله نیز به حمایت جدی نهادهای مختلف دارد كه در این راستا خبرگزاری ایكنا و جهاد دانشگاهی تمام پتانسیل‌ و توانایی‌های خود را در این راه به كار خواهد گرفت.

تداوم همكاری جهاد دانشگاهی با بیت‌الاحزان
بابایی با یادآوری اینكه پیش از این جهاد دانشگاهی با مؤسسه بیت‌الاحزان در بحث برگزاری دوره‌های آموزشی پیش‌دبستانی همكاری داشته است، ابراز امیدواری كرد كه در آینده نزدیك نیز بتوان همكاری‌های بیشتری با این مؤسسه داشته باشیم تا پتانسیل مؤسسه بیت‌الاحزان به عنوان مؤسسه شاخص استان فارس در سطح ملی بیشتر مطرح شود.
انتهای پیام

captcha