اجرای 204 ویژه‌برنامه اوقات فراغت در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3710799
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

اجرای 204 ویژه‌برنامه اوقات فراغت در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان ‌و بلوچستان گفت: از هفته جوان سال گذشته تاکنون 204 ویژه‌ برنامه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سطح استان اجرا شده است.

محمودرضا امیاری، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان ‌و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: از هفته جوان سال گذشته تاکنون 204 ویژه‌ برنامه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سطح استان اجرا شده است.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: اوقات فراغت تنها مختص ایام تابستان نیست، بلکه در طول سال ادامه دارد و برای سال جاری نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا کیفیت و کمیت برنامه‌ها افزایش داشته باشد.
وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری، کارهای پژوهشی و ارزشی، برگزاری اردوهای جهادی، اردوهای علمی و گردشگری، فعالیت در حوزه فضای مجازی و رسانه از جمله حوزه‌هایی است که در برنامه‌ریزی‌ها مدّ نظر ما قرار دارد.
امیاری ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و تقویت حس رقابت سازنده، سعی داریم تا امسال همایش « تجلیل از جوان برتر» را در همه شهرستان‌های سطح استان داشته باشیم.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: عدم برنامه‌ریزی صحیح برای پر کردن اوقات فراغت و همچنین نبود مکان‌هایی برای فعالیت‌های ورزشی، علمی، فرهنگی و تفریحی باعث افزایش گرایش جوانان به اعتیاد می‌شود، فلذا مصوب شده است تا در صورت تخصیص اعتبار، در هر شهرستان یک «خانه جوان» احداث شود.

اجرای 204 ویژه‌برنامه اوقات فراغت در سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام

captcha