حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های موسسات قرآنی مردمی زیر نظر اتحادیه
کد خبر: 3709685
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های موسسات قرآنی مردمی زیر نظر اتحادیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ حجت الاسلام و المسلمین بلک بر حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های مؤسسات مردمی زیر نظر اتحادیه تاکید کرد و خواستار وحدت رویه و انسجام بیشتر مؤسسات و حمایت همه جانبه مسئولان از اتحادیه مدغم مؤسسات مردمی قرآن و عترت استان شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان روز گذشته 7 اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه دوره مدیریت فرهنگی مؤسسات قرآنی خوزستان، ضمن تشکر از اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان، بر حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های مؤسسات مردمی زیر نظر اتحادیه تاکید کرد و خواستار وحدت رویه و انسجام بیشتر مؤسسات و حمایت همه جانبه مسئولان از اتحادیه مدغم مؤسسات مردمی قرآن و عترت استان شد.

همچنین فاطمه حقیقی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم در این مراسم ضمن قدردانی از  مدیران مؤسسات حاضر در این دوره، از ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر کرد و گفت: اتحادیه در مدت شش ماه از انتخابات هیئت مدیره، ارتقای سطح کیفی منابع انسانی و مدیریت مؤسسات عضو اتحادیه را وجهه همت خود قرار داده و به همین دلیل، دوره آموزشی سه روزه با دعوت از اساتید برجسته استانی و کشوری حوزه و دانشگاه و با رعایت سرفصلهای مصوب کشوری اجرا شد.

در این مراسم به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، از خانواده شهید مدافع حرم هادی کجباف با خاطره گویی و اهدای هدایای متبرک قرآنی تجلیل شد ودر پایان این مراسم، به مدیران مؤسسات، گواهینامه شرکت در دوره اعطا شد.

یادآور می‎شود؛ آئین اختتامیه دوره آموزشی مدیریت فرهنگی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان خوزستان با حضور میهمانان کشوری، مسئولان استانی و مدیران مؤسسات مردمی قرآن و عترت استان، از 5 تا تا 7 اردیبهشت ماه در تالار دارالقرآن الکریم استان برگزار شد.

در آئین پایانی کارگاه‌های سه روزه مدیریت فرهنگی، علاوه بر 85 مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فعال در استان، جمعی از مسئولان فرهنگی از نهادها، ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند.

در این دوره آموزشی، کارگاه‌های مدیریت فرهنگی در موضوعاتی چون: اصول و مبانی مدیریت فرهنگی، مدیریت در حکومت اسلامی، رد شبهات، مدیریت رسانه و فضای مجازی، مدیریت اداری مالی و هم اندیشی کارگروههای تخصصی برگزار شد.

«رد شبهات وهابیت و یمانی گری»، «مدیریت حکومت اسلامی»، «مدیریت موسسات قرآنی از منظر ولایت»، «مدیریت رسانه و فضای مجازی»، «اصول و مبانی مدیریت فرهنگی» و «مدیریت امور مالی و اداری» عناوین این کارگاه‌های آموزشی بودند، که حسین بهبودی، حسن محمدی، محمد حسین بدری و حجج الاسلام چلداوی، حبیب پور و عبیات مدرسان آن بودند.

انتهای پیام

captcha