رژه اقتدار يگان‌های ارتش مستقر در فارس/ با زبان زور نمی‌توان با نظام جمهوری اسلامی سخن گفت
کد خبر: 3706859
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

رژه اقتدار يگان‌های ارتش مستقر در فارس/ با زبان زور نمی‌توان با نظام جمهوری اسلامی سخن گفت

گروه اجتماعی ـ همزمان با سراسر کشور و در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه اقتدار یگان‌های نمونه‌ ارتش مستقر در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سراسر کشور و در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه اقتدار یگان‌های نمونه‌ ارتش مستقر در استان فارس، اعم از زرهی، پیاده، موتوری و لجستیک، هوایی، توپخانه و چترباز امروز، 29 فروردین‌‌ماه با حضور مسئولان ارشد استانی و نظامی و انتظامی در شیراز برگزار شد.
در این مراسم یگان‌های نمونه‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج نیز حضور داشتند و بخشی از توان نظامی خود را در معرض نمایش قرار دادند.
اسماعیل تبادار، استاندار فارس در این مراسم، گفت: علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های رژیم ستم‌شاهی برای ارتش، پیکره‌ اصلی این نیروی مسلح، فرزندان برومند ایران اسلامی بود و به همین دلیل با انقلاب همراه شد.
وی با اشاره به توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، خصوصاً ارتش افزود: اگر در منطقه‌ آشفته خاورمیانه ما در امنیت کامل به سر می‌بریم به خاطر رشادت‌ها‌ی ارتش و سایر نیرو‌های مسلح کشور است.
استاندار فارس با یادآوری دلاورمردی‌های نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، گفت: به دلیل همین رشادت‌ها و پایمردی‌ها دنیال به این مهم پی برد که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با زبان زور نمی‌توان سخن گفت.
امیر سرتیپ یدالله جمشیدی، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با یادآوری علت نامگذاری روز 29 فروردین به‌نام روز ارتش از سوی امام راحل، این فرمان حضرت امام خمینی(ره) را تولدی دوباره برای ارتش دانست.
وی با بیان اینکه ارتش کارکردهای مختلفی دارد، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بازویی مقتدر در کنار سایر نیروهای مسلح کشور نقش برجسته‌ای در جایگاه مقتدر کشور ایفا کرده است.
انتهای پیام

captcha