انعقاد تفاهم‌نامه قرآنی با اداره کل ورزش و جوانان همدان
کد خبر: 3706737
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

انعقاد تفاهم‌نامه قرآنی با اداره کل ورزش و جوانان همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اتحادیه قرآنی استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان با اداره کل ورزش و جوانان این استان، به منظور استفاده از ظرفیت‌های متقابل خبر داد.

جواد سعیدی رئیس اتحادیه قرآنی استان همدان، در گفت و گو با ایکنا از همدان، خبر داد: جلسه مشترک اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان با مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد جهت استفاده از ظرفیتهای متقابل صورت پذیرد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کشور بیان کرد: از جمله مفاد این تفاهم نامه برگزاری کلاسهای عمومی و تخصصی برای اعضای هیئت‌های ورزشی از جمله ۴۸ هیئت ورزشی استان، برگزاری کلاسهای ضمن خدمت قرآن کریم ویژه کارکنان اداره ورزش و جوانان، پیاده روی ویژه فعالان قرآنی و تجلیل از قرآنیان ورزشکار است.
سعیدی با اشاره به ظرفیتهای اداره ورزش و جوانان عنوان کرد: دراختیار قرار دادن سالن های ورزشی و استخر بصورت رایگان و نیم بها ویژه موسسات و فعالان قرآنی در سراسر استان، پیاده روی جامعه قرآنیان استان و غیره... از مفاد تفاهم در این جلسه است.
وی تاکید کرد: در قرآن کریم به علم، معنویت و جسم توأم اشاره شده است و از جمله آن آیه «وَ زادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَ الْجِسْمِ بی تردید خدا او را بر شما برگزیده و او را در دانش و نیروی بدنی فزونی بخشیده» (بقره/ آیه ۲۴۷) است.
سعیدی با تاکید بر اینکه جامعه ورزشکاران ما باید متخلق به اخلاق قرآنی باشند افزود: در این صورت ورزشکاران اسلام را به خوبی در میادین بین المللی معرفی نموده و اخلاق پهلوانی جایگزین قهرمانی می شود.
انتهای پیام

captcha