اولین نشست شورای اداری قرآنی در تبلیغات اسلامی فارس برپا شد
کد خبر: 3706226
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

اولین نشست شورای اداری قرآنی در تبلیغات اسلامی فارس برپا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اولین نشست شورای اداری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در سال جدید برگزار شد كه در آن مباحثی نظیر تأكید بر استفاده از ظرفیت خیران قرآنی مطرح شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین نشست شورای اداری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در سال جدید امروز، 27 فروردین‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل و معاونان و مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.
در این جلسه طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی اجرا شده در سال ۱۳۹۶ مورد ارزیابی قرار گرفت و در ادامه پیرامون تکمیل چارت سازمانی اداره امور قرآنی در حوزه ستادی و شهرستان شیراز بحث و تبادل نظر شد.
حجت‌الاسلام مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و لزوم آمادگی برای اجرای برنامه‌های قرآنی در این ماه لازم است جلساتی با حضور مسئولین فرهنگی برگزار شود و نحوه استفاده بهینه از ظرفیت خیرین قرآنی بررسی شود.
وی، یکی از برنامه‌های آتی را بازدید و سرکشی از فعالیت تشکل‌های قرآنی و تنظیم بانک اطلاعات قرآنی استان اعلام و تأکید کرد که با یک برنامه‌ریزی مدون با همکاری اداره امور قرآنی استان این مهم انجام می‌گیرد.
سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی فارس نیز در ادامه نشست، ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح‌های قرآنی گفت: در سال گذشته برنامه‌های متنوعی شامل طرح‌های کشوری، استانی و ابتکاری اجرا شده که بحمدالله از استقبال قابل قبولی نیز برخوردار بوده است.
وی افزود: در سالی که گذشت طرح‌های تخصصی از جمله تربیت معلم روخوانی، تجوید و حفظ و همچنین برنامه‌هایی از جمله طرح با قرآن در زلال اعتکاف و جلسات سبک زندگی اسلامی، محافل انس با قرآن و بازدید از شهرستان‌ها در سراسر استان فارس برگزار شد که مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha