بالاترین موضوع در طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع)، توجه به جایگاه والای آن باشد
کد خبر: 3705178
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
تبادار:

بالاترین موضوع در طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع)، توجه به جایگاه والای آن باشد

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) یكی از ظرفیت‌های برجسته این دیار است، گفت: باید در طرح توسعه حرم توجه و نگاه ویژه ای به این جایگاه داشته باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در نشست هم‌اندیشی با موضوع طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: حرم مطهر شاهچراغ(ع) به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی یکی از ظرفیت‌های برجسته مذهبی، تاریخی و فرهنگی در استان بوده و باید در طرح توسعه حرم توجه و نگاه ویژه‌ای به این جایگاه داشته باشیم.
وی افزود: تمامی برنامه‌ریزی ها و طرح‌هایی كه در ابعاد مختلف فنی، میراثی ، فرهنگی و تاریخی به منظور توسعه حرم انجام می‌شود باید با اولویت و ارجحیت حرم مطهر انجام شود.
استاندار فارس بیان كرد: كارهای متفرقه اثر جزئی و كارهای متمركز با تصمیمات جامع، كاربردی خواهند بود و در اجرای پروژه‌ها نیز باید جایگاه‌های قانونی رعایت شوند.
تبادار با تأكید بر اینكه با پراكنده كاری به مقصود اصلی نخواهیم رسید، گفت: اگر برنامه‌ها مبتنی بر دارایی‌های موجود باشد حركتی رو به جلو و هدفمند صورت خواهد گرفت.
وی تأكید كرد: در طرح توسعه حرم اولویت‌های اصلی و مهم باید شناسایی شوند و اعتبارات به‌صورت متمركز و براساس همین اولویت‌ها و در جهت اجرای برنامه‌های مصوب تخصیص و هزینه شوند.
انتهای پیام

captcha