مشكل اساسی كارهای فاخر هنری، اعتبار و امكانات نیست
کد خبر: 3705173
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
زارع:

مشكل اساسی كارهای فاخر هنری، اعتبار و امكانات نیست

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به انجام كارهای فاخر هنری توسط این سازمان در شیراز گفت: مشكل اساسی ما اعتبار و بودجه و امکانات نیست بلكه باید ببینیم مشکل کجاست.

به گزارش ایكنا از فارس، نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، 22 فروردین‌ماه در دیدار با جمعی از فیلمسازان شیرازی كه به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های هنری فاخر این سازمان گفت: ما در حوزه نمایش، فصل شیدایی را با رقمی بستیم اما زمان حساب و کتاب متوجه شدیم بیش از شش برابر آن جذب کرده‌ایم و هزینه شده است برای کاری که 150 هزار نفر مخاطب داشت.
وی گفت: این نشان می‌دهد مشکل اصلی مسئله اعتبار و پول و... نیست، وقتی یک تهیه‌کننده خصوصی کاری را با شبکه خانگی و... می‌بندد ما چند مجموعه دولتی ناتوان نیستیم که کنار هم قرار بگیریم و کار خوب انجام دهیم.
زارع بیان كرد: مشكل اساسی ما اعتبار و بودجه و امکانات نیست بلكه باید ببینیم مشکل کجاست؛ ما در سال 96 فصل شیدایی را با تهرانی‌ها و خاتون آب و آیینه را با شیرازی‌ها انجام دادیم و تفاوت محصول کار در حد 15 درصد نمره منفی بود یعنی ما توانستیم نظر مردم را جذب کنیم.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس همچنین با اشاره به نقش سازمان متبوع خویش در تعامل با هنرمندان گفت: یکی از رسالت‌های اساسی ما این است که مقدماتی را فراهم کنیم تا هنرمندان مطالبات به‌حق خویش را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان خدماتشان را ارائه کنند.
وی افزود: مطمئناً مدیر علاقه دارد تا افراد توانمند و با ذوق و با پشتکار که آماده انجام کار نو هستند پای کار بیایند. هنرمندان نیز دنبال حمایت هستند اما زیاد شدن فاصله‌ها سبب شده تا گلایه‌ها هم افزایش یابد.
زارع با تشریح روند پیشنهادی خویش برای تجمیع توان دستگا‌ه‌ها گفت: از سال گذشته پیگیری‌های مکرری داشتیم که نهایتاً منجر به این جلسه شد البته مجموعه حوزه هنری بسیج هنرمندان و صدا و سیما به تفاهم رسیده‌اند تا با تجمیع توان‌های خویش به جامعه سینماگران خدمات ارائه دهیم.
انتهای پیام

captcha