حمایت از كالای ایرانی قطعاً آثار مثبت فرهنگی به دنبال دارد
کد خبر: 3704998
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
مهرابی:

حمایت از كالای ایرانی قطعاً آثار مثبت فرهنگی به دنبال دارد

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از كالای ایرانی بر این نكته تأكید كرد كه خرید و حمایت از تولیدات داخلی در ابعاد مختلف می‌تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی فراوانی را برجا گذارد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 22 فروردین‌ماه با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل کشور در ابعاد بین‌المللی، ملی و محلی می‌تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی فراوانی را برجا گذارد.
وی افزود: از فواید مصرف کالای ایرانی، پاسخ به تحریم‌هایی است که امروزه توسط آمریکا و دیگر کشورهای غربی بر کشور ما تحمیل شده است و ملت ایران با مصرف کالاهای داخلی اعلام می‌کنند که ما هیچ نیازی به واردات کالاهای بیگانه نداریم.

عدم حمایت از كالای ایرانی، بیكاری جوانان را به دنبال دارد
مهرابی ادامه داد: وقتی کالایی مشابه کالای خارجی در داخل کشور تولید می‌شود، چه لزومی دارد به سمت کالای خارجی رفته و با دستان خودمان زمینه بیکاری جوانان کشور را با عدم حمایت از کالای تولید داخل فراهم کنیم.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای داخلی، بر ضرورت حمایت همه جانبه از مدیران بنگاه های داخلی، ارتقای کیفی کالاهای تولید داخل و قابل رقابت با کالای مشابه خارجی، حمایت جدی از تولیدات ملی و مصرف محصولات داخلی و ممنوعیت مصرف تولیدات غیر ایرانی تأکید کرد.

خرید هرگونه كالای غیرایرانی ممنوع شد
وی بیان كرد: در راستای اجرایی کردن شعار سال و فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت خرید کالای خارجی که مشابه ایرانی دارند، طی ابلاغی به ۳۱ دفتر تبلیغات اسلامی استان، خرید هرگونه کالای غیرایرانی که مشابه آن به دست تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش و توانمد ایرانی تولید می‌شود، ممنوع اعلام شده است.
انتهای پیام

captcha