افزایش زائران حج تمتع استان فارس به 3600 نفر/ اعزام‌ها از 26 تیرماه به بعد آغاز می‌شوند
کد خبر: 3703705
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
زینلی خبر داد:

افزایش زائران حج تمتع استان فارس به 3600 نفر/ اعزام‌ها از 26 تیرماه به بعد آغاز می‌شوند

گروه اجتماعی ـ مدیر حج و زیارت فارس از اعزام 26 كاروان به حج تمتع خبر داد و گفت: در سال گذشته 25 كاروان اعزام می‌شد كه امسال یك كاروان اضافه شد و تعداد زائران اعزامی ما بیش از 3 هزار و 600 نفر خواهند بود.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال تعداد كاروان‌های حج تمتع از این استان افزایش یافته است، گفت: سال گذشته 25 كاروان از استان فارس به سرزمین وحی اعزام شدند كه امسال این تعداد به 26 كاروان افزایش یافته است.
وی با تصریح اینكه بیش از 3 هزار و 600 نفر در سال جاری از استان فارس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، گفت: تقریباً ظرفیت كاروان‌ها پر شده است و قریب 100 نفر هنوز جای خالی در كاروان‌های استان فارس وجود دارد.
زینلی اظهار كرد: تمام دارندگان سندهای ودیعه‌گذاری تا تاریخ 30 دی‌ماه 85 می‌توانند با مراجعه به سایت reserve.haj.ir یا مراجعه به دفاتر زیارتی جهت ثبت‌نام اقدام كنند.
مدیر حج و زیارت فارس با بیان اینكه اعزام‌های ما از 26 تیرماه سال جاری به بعد انجام خواهد شد، گفت: امسال نیز حجاج ما مدینه بعد هستند.
وی از حجاج درخواست كرد كه جهت حضور در كلاس‌های آموزشی حتماً با مدیران كاروان‌های خود هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

افزایش اعزام‌های زائران عتبات عالیات در ایام نوروز
زینلی در ادامه به اعزام‌های عتبات عالیات نیز اشاره كرد و گفت: در ایام نوروز تلاش كردیم تا كاروان‌های هوایی خود را از هفته‌ای یك پرواز به هفته‌ای 2 پرواز و كاروان‌های زمینی از روزی 3 كاروان به روزی 10 تا 12 كاروان افزایش دهیم.
مدیر حج و زیارت فارس تأكید كرد كه امسال برای نخستین بار تلاش شد تا تمام زائران متقاضی در ایام نوروز به عتبات عالیات اعزام شوند.

وي در پايان، نسبت به ويزاهاي جعلي هشدار داد و از مردم درخواست كرد كه حتماً از طريق دفاتر و شركت‌هاي مجازي سازمان حج و زيارت كه آدرس آن‌ها در سايت fars.haj.ir قرار دارند، براي سفرهاي عتبات عاليات خود اقدام كنند.
انتهای پیام

captcha