سفیران قرآنی بیت‌الاحزان 5 استان كشور در قرآن‌آباد ایران گردهم آمدند
کد خبر: 3703121
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

سفیران قرآنی بیت‌الاحزان 5 استان كشور در قرآن‌آباد ایران گردهم آمدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نشست سالانه سفیران قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان از 5 استان كشور در محل مدیریت مركزی این مؤسسه واقع در قرآن‌آباد ایران برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست سالانه سفیران قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان با حضور 22 سفیر قرآنی از استان‌های فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، كرمان و بوشهر امروز، 15 فروردین‌ماه در محل مدیریت مركزی این مؤسسه واقع در قرآن‌آباد ایران برگزار شد.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در این نشست ابتدا به آیاتی از قرآن كریم اشاره كرد و بر لزوم تداوم راه و تقویت فعالیت‌های این مؤسسه تأكید كرد.

فعالیت بیت‌الاحزان در 14 استان كشور
وی، یكی از اركان اصلی رشد مؤسسه بیت‌الاحزان در 14 استان كشور را كه كار خود را ابتدا از یك روستای كوچك آغاز كرده است، اعزام معلمان مهاجر قرآنی یا همان سفیران قرآنی دانست و گفت:‌ این مهم به‌منظور ترویج قرآن كریم در نقاط مختلف كشور انجام می‌شود.

اعزام سفیران قرآنی، كاری منحصر به فرد در كشور است
شاهسونی اظهار كرد: در مؤسسه بیت‌الاحزان حافظان كل قرآن كریم بعد از اتمام دوره حفظ، دوره تربیت مربی را طی كرده و به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند تا خود آن‌ها نیز به تربیت حافظان قرآن مشغول شوند و این روند همچنان ادامه می‌یابد كه این كار بسیار ارزشمند و در كشور منحصر به فرد است.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور در پایان سفیران قرآنی را به داشتن اخلاص هر چه بیشتر در عمل و ثبات قدم در هدف مقدس خدمت به قرآن کریم فراخواند.
در ادامه این نشست هر كدام از سفیران قرآنی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخته و بعد از طرح مشكلات موجود، راهكارهایی جهت برطرف شدن آن‌ها مطرح شد.
انتهای پیام

captcha