عمل به آموزه‌های قرآن زمینه رشد و تعالی انسان را فراهم می‌کند
کد خبر: 3702810
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

عمل به آموزه‌های قرآن زمینه رشد و تعالی انسان را فراهم می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با اشاره به اینکه رشد و تعالی انسان تنها با تمسک به آموزه‌‌های قرآنی بارور می‌شود، گفت: عمل به آموزه های قرآن زمینه رشد و تعالی انسان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه رشد و تعالی انسان تنها با تمسک به آموزه‌‌های قرآنی بارور می‌شود، اظهار کرد: عمل به آموزه های قرآن زمینه رشد و تعالی انسان را فراهم می‌کند.
وی افزود: رشد و تعالی انسان تنها با تمسک به آموزه‌‌های قرآنی و مذهبی بارور شده و تکامل می‌یابد و اگر بتوانیم تعامل با دنیای پیرامون خود را به درستی تبیین کنیم می‌توانیم به نتایج ارزشمندی دست یابیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان بیان کرد: آموزه‌های قرآنی روش صحیح زیستن را به ما می آموزد، اعلام کرد: مفاهیم ناب الهی در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی،اجتماعی، دنیوی و اخروی اوست.
وی همچنین با یادآوری تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی عنوان کرد: متون فراوانی در کتب دینی و مذهبی از جمله قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و رساله الحقوق امام زین‌العابدین(ع) در خصوص سبک زندگی وجود دارد که می‌تواند برای تحقق توصیه مقام معظم رهبری در حرکت به سمت پیاده شدن سبک زندگی اسلامی مؤثر واقع شود.
حجت‌الاسلام عظیمی تأکید کرد: قرآن کریم روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد.
وی در پایان یادآور شد: به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کاربندد موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد دچار خسارت و ضرر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha