دو زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند
کد خبر: 3702791
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

دو زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند

گروه اجتماعی- مدیرکل اداره زندان های کردستان گفت: دو نفر از مددجویان زندان مرکزی سنندج همت خیرین سنندجی، از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان آغازکردند.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دو نفر از مددجویان زندان مرکزی سنندج همت خیرین سنندجی، از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان آغازکردند.
وی افزود: این دو نفر از مددجویان ما به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می‌کردند با پیگیری‌های حوزه مددکاری زندان و همت خیرین سنندجی، از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده هایشان آغاز کردند.
ابراهیمی بیان کرد: مبلغ بدهکاری مالی این دو زندانی جرائم غیرعمد 220 میلیون ریال بود که با برگزاری جلسه ای در دفتر رئیس زندان و با حضور مددکاران زندان، تعدادی از خیرین و شکات پرونده‌ها، وضعیت این دو زندانی مورد بررسی قرار گرفت.
وی اعلام کرد: در نهایت با گذشت 120 میلیون ریالی شکات از حق خود و کمک 100 میلیون ریالی خیرین، این دو مددجوی نیازمند جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به اینکه این خیرین برای مشارکت دادن سایر افراد نیک اندیش و موسسات خیریه جهت حضور در امر حسنه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: امیدواریم در جشن گلریزان امسال که در ماه رمضان برگزار خواهد شد بتوانیم تأثیر بسزایی در آزادی زندانی جرائم غیرعمد در استان و جلوگیری از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده‌ها داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha