آستانه شیراز به میزبانی زائران نوروزی می‌رود
کد خبر: 3701459
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

آستانه شیراز به میزبانی زائران نوروزی می‌رود

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از انجام تمهیداتی برای میزبانی زائران نوروزی در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 28 اسفندماه ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در محل حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) و فرارسیدن ماه رجب المرجب و در روز میلاد باسعادت حضرت امام محمدباقر(ع) در آئینی باشکوه با حضور خادمین صحن و سرای ملکوتی آستان قدس حسینی(ع) شست‌وشو و غبارروبی شد.
وی افزود: در این مراسم باشکوه به همت خادمین زن و مرد این حرم مطهر عملیات شستشو کلیه صحن‌ها و رواق‌ها و غبارروبی آینه کاری‌ها انجام شد.
صفری گرائی با بیان اینکه ویژه برنامه تحویل سال نو در محل این حرم مطهر برگزار می‌شود، افزود: در روز سه‌شنبه، 29 اسفندماه ویژه برنامه تحویل سال نو از ساعت 19 عصر با قرائت دعای تحویل سال و دعای فرج حضرت اباصالح مهدی(عج) و پخش سخنان ارزشمند حضرت امام آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در ادامه سخنان خود بیان کرد: در راستای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در این حرم مطهر خیمه‌های معرفت دینی با عناوین غرفه مشاوره مذهبی، ازدواج و خانواده، کودکان و چند رسانه‌ای برپاست که با حضور مبلغین اعزامی و بومی پاسخگوی عموم زائرین و مسافرین نوروزی هستند.
انتهای پیام

captcha