آمادگی 40 مركز جهت میزبانی طرح ملی «رحله 4»/ 26 و 27؛ زمان برپایی نشست توجیهی در قم
کد خبر: 3691580
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
شاهسونی به ایكنا خبر داد:

آمادگی 40 مركز جهت میزبانی طرح ملی «رحله 4»/ 26 و 27؛ زمان برپایی نشست توجیهی در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از اعلام آمادگی 40 مركز از نقاط مختلف كشورمان جهت میزبانی طرح ملی «رحله 4» خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه چهارمین دوره طرح ملی «رحله» در تابستان سال آینده به اهتمام این مؤسسه برگزار می‌شود، گفت: تاكنون 40 مركز از نقاط مختلف كشورمان جهت میزبانی این طرح اعلام آمادگی كرده‌اند.
وی با یادآوری این نكته میزبانی این طرح دارای شرایط و ضوابطی است، افزود: ما بنا داریم امسال مراكزی كه استانداردهای لازم را برای میزبانی این طرح ندارند، را حذف كنیم،‌ لذا در گام نخست تصمیم گرفتیم كه یك نشست توجیهی برای علاقه‌مندان میزبانی این طرح برگزار كنیم.
شاهسونی، زمان برگزاری این نشست را روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه جاری اعلام كرد و گفت: این نشست در شهر مقدس قم با حضور متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله 4» برگزار خواهد شد.

اول ارديبهشت 97؛ زمان آغاز ثبت‌نام
رئیس هئیت مدیره اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با یادآوری اینكه اطلاعات تكمیلی درباره این نشست روزهای آتی اعلام خواهد شد، گفت: زمان آغاز ثبت‌نام در طرح ملی رحله 4 را اول اردیبهشت‌ماه سال 97 و آخرین مهلت آن 31 اردیبهشت را انتخاب كردیم.
وی با بیان اینكه این طرح به یاری خدا از 15 تیرماه 97 تا 5 شهریورماه 97 اجرا خواهد شد، گفت: برنامه حفظ برای قرآن‌آموزان جدید الورود اجزاء 30 و 1 و 2 و 3 و برای قرآن‌آموزانی که در طرح‌های رحله سال‌های قبل شرکت کرده‌اند، ادامه حفظ از پایان محفوظات گذشته و تثبیت حفظ قرآن کریم سال قبل است.
انتهای پيام

captcha