قطعاً از نخبگان و حافظان قرآن در حد وسعمان حمایت خواهیم كرد/ حمایت از مؤسسات مردمی قرآنی
کد خبر: 3691273
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
استاندار فارس در گفت‌وگو با ایكنا:

قطعاً از نخبگان و حافظان قرآن در حد وسعمان حمایت خواهیم كرد/ حمایت از مؤسسات مردمی قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی _ اسماعیل تبادار تأكید كرد كه من قطعاً بر اساس وسعم نه تنها برای نخبگان قرآنی، بلكه برای حافظان چند جزء نیز آنچه از دستمان برآید، انجام می‌دهیم.

اسماعیل تبادار، استاندار فارس در گفت‌وگو با ايكنا از فارس، در پاسخ به اینكه چه برنامه و حمایتی از نخبگان قرآنی استان خواهد داشت، گفت: من نه برای تظاهر، بلكه اعتقاد قلبی و ذهنی دارم كه حتماً بر اساس وسعم آنچه كه برای فعالیت‌های قرآنی استان برآید انجام دهم و البته مدنظر من نه تنها نخبگان قرآنی، بلكه حافظان چند جزء هم هستند و نخبگان قرآنی هم دیگر جایگاه خود را دارند.

با مؤسسات قرآنی نظیر بیت‌الاحزان آشنایی دارم
وی همچنین در پاسخ به این سئوال كه آیا برنامه‌ای هم برای حمایت از مؤسسات مردم‌نهاد قرآنی بزرگ مانند بیت‌الاحزان همانند سایر دستگاه‌های مردم نهاد در دستور دارد، گفت: بله حتماً از این مؤسسات مردمی قرآنی همانند سایر سازمان‌های مردم نهاد حمایت خواهم كرد ضمن اینكه من با برخی از این مؤسسات بزرگ قرآنی نظیر بیت‌الاحزان آشنایی دارم و قدردان فعالیت‌های آنان هستم.
تبادار در ادامه سخنان خود با یادآوری اهمیت جایگاه قرآن گفت: قرآن به عنوان كلام وحی، آداب زندگی است و این كتاب اگر در جامعه و رفتار و اخلاق ما تسری پیدا كند، قطعاً زمینه بهتری برای زیست و زندگی خود داریم.

قرآن‌پژوهان، آموزه‌های قرآنی را در جامعه تسری دهند
استاندار فارس از قرآن‌پژوهان، اندیشمندان و همه كسانی كه راه قرآن را دنبال می‌كنند خواست تا هم خودشان از قرآن بهره جویند و هم در زندگی آحاد جامعه آموزه‌های قرآنی را تسری دهند.
تبادار با یادآوری اینكه قرآن هم برای دنیای مادی و هم برای آخرت تضمین‌كننده راه سعادت انسان‌هاست، گفت: اگر رفتار قرآنی در زندگی دنیوی ما متبلور شود و در دستور كار زندگی خود قرار دهیم، قطعاً آخرت ما هم تضمین خواهد شد.

خبرنگار: زهرا عسكری

انتهای پيام

captcha