اول اردیبهشت‌ماه 97؛ زمان آغاز ثبت‌نام طرح ملی «رحله 4»
کد خبر: 3687073
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

اول اردیبهشت‌ماه 97؛ زمان آغاز ثبت‌نام طرح ملی «رحله 4»

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح ملی «رحله» برای چهارمین سال متوالی به‌همت مؤسسه بیت‌الاحزان در نقاط مختلف كشور برگزار می‌شود كه زمان آغاز ثبت‌نام در این طرح اول اردیبهشت‌ماه سال آینده اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، برای چهارمین سال متوالی، طرح ملی «رحله» به‌همت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و با همكاری نهادها و مؤسسات قرآنی مختلف در نقاط مختلف كشورمان اجرا خواهد شد.
طرح حفظ 4 جزء قرآن كریم ظرف 2 ماه تابستان ویژه نوجوانان كه با عنوان «رحله» نامگذاری شده است، یكی از طرح‌های موفق این مؤسسه قرآنی برتر كشورمان است.
زمان آغاز ثبت‌نام در این طرح ملی اول اردیبهشت‌ماه سال 97 و آخرین مهلت آن 31 اردیبهشت اعلام شده است كه علاقه‌مندان با مراجعه به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به آدرس www.beytolahzan.ir نسبت به این كار اقدام كنند.
همچنین این طرح بناست كه از 15 تیرماه 97 تا 5 شهریورماه 97 اجرا شود كه در این راستا ثبت‌نام از متقاضیان اجرای این طرح نیز از چندی پیش آغاز شده است.
برنامه حفظ برای قرآن‌آموزان جدید الورود اجزاء 30 و 1 و 2 و 3 و برای قرآن‌آموزانی که در طرح‌های رحله سال‌های قبل شرکت کرده‌اند، ادامه حفظ از پایان محفوظات گذشته و تثبیت حفظ قرآن کریم سال قبل است.

captcha