مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب در کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3682671
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب در کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب ویزه کودکان و نوجوانان همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در سطح کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، هم‌زمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی« مسجد و انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان» برگزار می‌شود.
موضوعات در نظر گرفته‌شده برای این مسابقه نقاشی که توسط کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) قزوین در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار خواهد شد، «انقلاب و نقش نوجوانان در استمرار انقلاب اسلامی»، «انقلاب، ایمان و شجاعت و مسجد» و «نقش نوجوانان در دوران انقلاب» است. 
هدف از برگزاری مسابقه«نقاشی مسجد و انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان» در ایام‌الله دهه مبارک فجر افزایش شناخت و آگاهی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، بررسی جایگاه مسجد در آن دوران و نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب برگزار می‌شود. 
به برگزیدگان و آثار برتر این مسابقه نقاشی که در راستای برداشتن گامی در تبیین عوامل دخیل و مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین هر چه بیشتر عوامل موثر بر پیروزی انقلاب را برای نسل امروز در نظر گرفته‌شده است، جوایزی اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه نقاشی که مهلت شرکت در آن تا 30 دی‌ماه خواهد بود، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه واقع در خیابان شهید بابایی، کوچه استاندارد، مسجد امام رضا (ع)، کانون تخصصی هنرهای تجسمی مسجد امام رضا(ع) ارسال کنند.

captcha