رقابت قرآنیان بیت‌الاحزان در 12 استان كشور پایان یافت
کد خبر: 3679812
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

رقابت قرآنیان بیت‌الاحزان در 12 استان كشور پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله شعبه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در 12 استان كشور برگزار شد.

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری نخستین مرحله شانزدهمین دوره مسابقات سراسری این مؤسسه در 12 استان كشور خبر داد و گفت: مرحله شعبه این دوره از مسابقات در روز پنج‌شنبه، 14 دی‌ماه به‌صورت همزمان در شعبه‌های این مؤسسه برگزار شد.
وی با بیان اینكه این مسابقات در 165 شعبه مؤسسه برگزار شده است، گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در دو مقطع قرآن‌آموزان و معلمان و حافظان كل قرآن كریم برگزار شد.
شهسوار همچنین یادآور شد: مرحله شهرستانی این مسابقات در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه امسال و مرحله استانی نیز در تاریخ ۳ اسفندماه برگزار می‌شود.
معاون طرح و برنامه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: قرآن‌آموزان بخش بانوان در این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و همچنین قرائت ترتیل، ترجمه و مفاهیم قرآن كریم به رقابت پرداختند.
وی با تصریح اینكه مسابقات در مقطع معلمان قرآن در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار شد، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله شهرستانی راه پیدا خواهند كرد.

captcha