بیعت دوباره ملت با ولایت‌ فقیه
کد خبر: 3679126
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

بیعت دوباره ملت با ولایت‌ فقیه

گروه سیاست و اقتصاد: خیابان‌های شیراز امروز صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود و مردم سومین حرم اهل بیت بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، امت بصیر و ولایی شیراز امروز بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

امروز خیابان‌های شیراز صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود و مردم سومین حرم اهل بیت بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

خشم مردم شیراز از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر را مملوء از جمعیت کرد و با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از آشوب‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم شیراز با خروش خود ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نخواهند کشید.

مردم مومن و متعهد شیراز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

مردم این شهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌های اخیر در کشور اعلام کردند.
captcha