شرکت 8 خوزستانی در آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم
کد خبر: 3678604
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹

شرکت 8 خوزستانی در آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: تعداد 8 حافظ قرآن کریم از استان خوزستان در مرحله سوم دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم شرکت می‌کنند.

قاسم مقدمی مسئول اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه مرحله سوم دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم جمعه، ۱۵ دی‌ماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد، گفت: 8 نفر از حفاظ استان خوزستان در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: مرحله نخست این آزمون با حضور بیش از 500 نفر در استان برگزار شد و 67 نفر موفق به کسب امتیاز قبولی در بخ‍ش‌های 5، 10، 20 و حفظ کل این آزمون شدند.

مقدمی اظهار کرد: از میان این افراد 8 نفر موفق به راهیابی به مرحله سوم آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم شدند؛ فاطمه پنبه دانه زاده از شوشتر، مجیده بیت عبدالله از شوش، محمدجواد محمدی‌مجد، سبحان دغاغله، سیدمهدی موسوی‌نسب و محسن مزرعاوی از اهواز، حمز عبیدی نیسی از سوسنگرد و عطاءالله رئیس پور از بهبهان حافظانی هستند که در این مرحله شرکت می‌کنند و در صورت موفقیت، مدرک درجه 2 حفظ دریافت می‌کنند.

گفتنی است، تعداد ۵۵ نفر در مرحله سوم دوازدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
یادآور می‌شود، آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم هر سال طی چهار مرحله توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

captcha