اعتراض در چارچوب قانون با بر هم زدن نظم جامعه و تخریب اموال عمومی متفاوت است
کد خبر: 3678357
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
تبادار:

اعتراض در چارچوب قانون با بر هم زدن نظم جامعه و تخریب اموال عمومی متفاوت است

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار فارس درباره اعتراضات و تجمعات روزهای اخیر گفت: اعتراض در چارچوب قانون با بر هم زدن نظم جامعه و تخریب اموال عمومی متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس درباره بعضی اعتراضات و تجمعات در روزهای اخیر گفت: اعتراض در چارچوب قانون با بر هم زدن نظم جامعه و تخریب اموال عمومی متفاوت است و این موضوع باید با دو نگاه متفاوت مورد توجه قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از بدو پیروزی انقلاب همه بحران‌ها به پشتوانه مردم بر طرف شده است، افزود: بنابراین مسئولان باید در برابر مشکلات مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام پاسخگو باشند.
تبادار همچنین افزود: مردم حق دارند در چارچوب قانون و مقررات از مسئولان سئوال کرده و یا انتقاد کنند و حتی تجمع‌هایی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر اینکه اعتراض قانونی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام موضوعی متفاوت از سو استفاده معاندان و بدخواهان نظام است، گفت: در صورتی که عده‌ای بخواهند با پیروی از روش دشمنان نظام از اعتراضات قانونی مردم سوء استفاده کرده و با خشونت و تخریب اموال عمومی نظم و انتظام و آرامش جامعه را بر هم بزنند بی تردید به سختی با آن‌ها برخورد خواهد شد و مردم نیز خواهان چنین برخوردهایی هستند.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا تا دیروز مردم ایران را تروریست قلم داد می‌کرد و امروز میدان‌دار ایجاد بی‌نظمی در جامعه ایران شده است، گفت: مردم این تناقض‌گویی و بی‌محتوایی آشکار در گفتار و رفتار آمریکا را به وضوح در می‌یابند.
استاندار فارس با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش کوشا باشند و بر لزوم همکاری دولت و مردم در خصوص رفع این مشکلات تأکید کرد.

captcha