بانوان فعال در عرصه فرهنگ دینی 5 استان در شیراز گردهم آمدند
کد خبر: 3676668
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

بانوان فعال در عرصه فرهنگ دینی 5 استان در شیراز گردهم آمدند

گروه فرهنگی: نشست منطقه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس، نشست منطقه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی در سالن کنفرانس این اداره‌كل برگزار شد.
در این نشست نیکو برش، مدیر برنامه‌ریزی گروه اقشار اجتماعی و رُکنی، عضو هیئت رئیسه جمعیت بانوان فرهیخته کشور و همچنین جمعی از بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، رؤسای جمعیت بانوان استانی و دبیران جمعیت استان‌های مربوطه شرکت داشتند.
طبق اعلام زهرا عاصیان، مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی فارس، هدف از برگزاری این همایش، شناسایی آسیب‌های مشترک منطقه‌ای در حوزه خانواده و ارائه طرح و راهکارهای مناسب جهت تحکیم خانواده وکاهش طلاق بود.
در این همایش برنامه‌های اجرایی در جمعیت فارس توسط بهبودی، رئیس جمعیت استان فارس ارائه شد و سپس نیکو برش در ارتباط با جذب پلکانی و یاوران جمعیت و اهداف پی‌ریزی شدن در تشکیل جمعیت و شناسایی ظرفیت‌های مختلف درحوزه بانوان توضیحاتی ارائه داد.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این همایش با ارائه رهنمودهایی در مورد ظرفیت‌های موجود در استان تأكید كرد كه با بهره‌مندی از فعالان مذهبی و فرهنگی، می‌توان نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا كرد.
همچنین در ادامه جلسه رُکنی و رئیس جمعیت استان مازندران با ارائه راهکارهای عملیاتی در کاهش آسیب‌ها و نحوه عرضه بعضی از آموزش‌ها بیاناتی اظهار كردند.

captcha