حماسه 9 دی، ایران اسلامی را بیمه كرد/ لزوم آشنایی نسل جوان با عوامل عزت و اقتدار
کد خبر: 3676111
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مصطفوی:‌

حماسه 9 دی، ایران اسلامی را بیمه كرد/ لزوم آشنایی نسل جوان با عوامل عزت و اقتدار

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه حماسه 9 دی برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی است كه كشورمان را بیمه كرد، گفت: نسل جوان باید با حوادث انقلاب و با عوامل عزت و اقتدار آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 دی‌ماه در جمع بسیجیان با یادآوری فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: مردم در 9 دی 88 ثابت کردند که صاحبان انقلاب اسلامی هستند و طومار دشمنان داخلی و خارجی را درهم پیچیدند.
وی افزود: حماسه 9 دی برگ زرینی از دفتر انقلاب است که کشور را بیمه کرد لذا باید همه ساله گرامی داشته شود و نسل جوان باید با حوادث انقلاب و با عوامل عزت و اقتدار آشنا شوند.
مصطفوی بیان كرد: نسل جدید انقلاب باید بدانند که در فتنه 88 استکبار با عوامل داخلی و خارجی خود به میدان آمد و توطئه‌ای به پا کرد که بعد از جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین توطئه و جنگ نرم و مخملی دوره انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: حرکت بصیر مردم ایران در 9 دی 88 برای مقابله با یک توطئه بزرگ طراحی شده بود چرا كه به اعتراف خود دشمنان آن‌ها در این توطئه به پایان انقلاب اسلامی امیدوار بودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز تأكید کرد: فتنه 88 یک کودتای مدرن با استفاده از تکنیک‌های جنگ نرم بود که با حضور مردم در 9 دی این کودتای مخملین خنثی شد.
وی با بیان اینكه در سال 88 آمریکائی‌ها وغربی‌ها با همه داشته‌های خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند، گفت:‌ سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی استكبار، سفارتخانه‌ها و رسانه‌های آن‌ها و همچنین ظرفیت‌های منطقه‌ای و عوامل داخلی آن‌ها بر علیه انقلاب اسلامی ایران همه و همه به میدان آمدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: مردم بصیر ولایتمدار بعد از اینکه ماه‌ها صبوری کردند اما احساس کردند که رفتار جریان فتنه اعتراض انتخاباتی نیست بلکه یک توطئه و مقابله با هویت نظام و انقلاب اسلامی است لذا به میدان آمدند و حماسه حضور در 9 دی را خلق كرده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

captcha