اعزام تیم تخصصی مردم یاری بسیج شیراز به مناطق زلزله‌زده كرمانشاه
کد خبر: 3673921
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
زارعی خبر داد:

اعزام تیم تخصصی مردم یاری بسیج شیراز به مناطق زلزله‌زده كرمانشاه

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز از اعزام تیم تخصصی مردم‌یاری بسیج تحت نظر بسیج سازندگی جهت كمك به ساخت و ساز منازل زلزله‌زده به كرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 27 آذرماه شیراز گفت: با فراخوان و استقبال خوبی که از پایگاه‌های مردمی بسیج در این بحث شده است، به‌زودی یک تیم تخصصی مردم یاری بسیج تحت نظر بسیج سازندگی به‌منظور کمک به ساخت و ساز منازل زلزله‌زده از سوی ناحیه بسیج ثارالله(ع) به این مناطق اعزام خواهند شد.
وی از اعزام كمك‌های مردمی بسیج در محلات این كلان‌شهر به مناطق زلزله‌زده كرمانشاه خبر داد و گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج منطقه غرب شیراز مستقر در محله‌ها و شهرک‌ها طی زلزله اخیر در كرمانشاه اقدام به جمع‌آوری كمك‌های مردمی كردند.
زارعی بیان كرد: در این زمینه حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اعم از ادارات و محلات اقدامات خوبی در راستای کمک‌های مردمی به معاونت آماد ناحیه ثارالله(ع) تحویل دادند كه به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان گفت: کمک‌های مردمی بسیج در محلات در قالب جمع‌آوری یك هزار تخته پتو، 2 هزار آب معدنی، اقلام خوراكی اعم از برنج، لوبیا و تن ماهی و مواد شوینده جمع‌آوری و ارسال شدند ضمن اینكه 15 كانكس مسكونی اسكان موقت نیز به این مناطق اعزام شدند.

captcha