برپایی 5 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در شیراز
کد خبر: 3661158
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
اسدی خبر داد:

برپایی 5 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در شیراز

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به برپایی راهپیمایی پیاده‌روی اربعین حسینی در این كلان شهر از برپایی 5 موكب در مسیر این راهپیمایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 16 آبان‌ماه گفت: همزمان با برگزاری تجمع عزاداران حسینی(ع) در روز اربعین در شیراز 5 موکب توسط حوزه‌های بسیج ناحیه ثارالله(ع) در مسیرهای راهپیمایی اربعین در سومین حرم اهل بیت (ع) برپا می‌شود.

وی افزود: موکب فدائیان ثارالله(ع) در چهارراه پارامونت، موکب عقیله بنی‌هاشم در چهار راه مشیر، موکب علی‌بن موسی الرضا(ع) در بین‌الحرمین و دو موکب خادمین حسین و کاتبان حسینی در خیابان 9 دی جنب حرم مطهر توسط معاونت فرهنگی، کانون هنرمندان و حوزه‌های مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز آماده و تجهیز هستند.

زارعی با اشاره به اینکه برای برپایی باشکوه تجمع مردمی اربعینیان مسیراصلی راهپیمایی پیش‌بینی شده است، گفت: مردم متدین و ولایتمدار شیراز و استان فارس در روز اربعین از ساعت 8 صبح مسیر چهار راه پارامونت به سمت چهار راه خیرات به چهارراه مشیر و در نهایت به محل تجمع اربعینیان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گردهم می‌آیند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: موکب های اربعین در شیراز با پذیرایی از زائرین و نقاشی وخطاطی آماده عزاداران دلداده اربعین می باشند

captcha